Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم خدابنده با شکست در دور نخست مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019- منچستر از هر امروز(چهارشنبه) با برگزاری رقابت‌های اوزان 46- کیلوگرم، 73- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم آقایان پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 73- کیلوگرم، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان با شکست 25 بر 20 مقابل کانسل دنیز نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 از قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت. 

در رقابت‌های  وزن 46- کیلوگرم بانوان نیز مهلا مومن‌زاده در دیدار نخست با نتیجه 21 بر یک از سد آینور یواشپای از قزاقستان گذشت. مومن‌زاده در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل جوردین اسمیت از انگلیس 17 بر 7 پیروز شد.  مومن‌زاده در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تکواندوکار روس خواهد رفت.

همچنین در وزن 58- کیلوگرم مردان، محمدحسین پلنگ افکن در دیدار نخست با نتیجه 15 بر 4 مقابل جفرسون اوچوا از کلمبیا گذشت. تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز با برتری 17 بر 15 مقابل تاوین هانپراب، نایب قهرمان المپیک 2016 ریو از تایلند گذشت. پلنگ افکن در دور بعد به مصاف نماینده مصر خواهد رفت.

خدابنده: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت عالی است/ از تمام لحظه‌ها استفاده می‌کنم


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو (WTF)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو WTF تیم ملی تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو WTF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد