Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزش ابتدایی در اطلاعیه‌ای با تأکید بر اینکه حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول دبستان ۶ سال تمام تعیین‌شده است، لذا ثبت‌نام کودکان ۶ سال تمام فقط در مدارس ابتدایی به‌عنوان دانش‌آموز پایه اول مجاز است و ثبت‌نام آنان در سایر مراکز ازجمله مراکز پیش‌دبستانی ممنوع است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:   «ازآنجاکه بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش‌وپرورش، حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول دبستان ۶ سال تمام تعیین‌شده است و آموزش‌وپرورش وظیفه تحت پوشش قرار دادن کلیه کودکان لازم التعلیم را بر عهده دارد و موظف است شرایط را برای بهره‌مندی از این فرصت برای تمامی کودکان فراهم نماید و با عنایت به لزوم اجرای نظرات شورای عالی آموزش‌وپرورش که طی نامه  ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در پاسخ به استعلام این معاونت با موضوع فوق‌الذکر تنظیم و ارسال‌شده است، موارد ذیل جهت ثبت‌نام کودکان باسن ۶ سال تمام مورد تأکید قرار می‌گیرد؛ انتظار دارد بااطلاع رسانی به‌موقع و گسترده، از بروز هرگونه تخلف در مدارس در سال تحصیلی آتی جلوگیری شود:   ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول دبستان ۶ سال تمام خواهد بود و مطابق اساس‌نامه دوره پیش‌دبستانی، کودکان گروه سنی ۴ تا ۶ سال تحت پوشش برنامه‌های این دوره قرار می‌گیرند، لذا ثبت‌نام کودکان ۶ سال تمام فقط در مدارس ابتدایی به‌عنوان دانش‌آموز پایه اول مجاز است و ثبت‌نام آنان در سایر مراکز ازجمله مراکز پیش‌دبستانی ممنوع است، لذا مدیران مدارس و مراکز پیش‌دبستانی موظفند در ثبت‌نام شرایط سنی را رعایت کنند.    ۲. در مواردی که کودک ۶ ساله‌ای با توجه به استانداردهای تعیین‌شده (سنجش بدو ورود به دبستان)، آمادگی لازم برای ثبت‌نام در پایه اول را نداشته باشد، سازمان آموزش‌وپرورش کودکان استثنایی تصمیم‌گیری می‌کند و مرجع تعیین عدم امکان ثبت‌نام و حضور کودک با ۶ سال تمام در پایه اول و صدور مجوز ثبت‌نام در این پایه با سنین بالاتر (در چهارچوب سن متعارف)، کمیسیون خاص منطقه، با ذکر دلایل (عدم دسترسی به مدرسه، بیماری و ...) می‌باشد»./ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا پایگاه النشره، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش دادن نیست بلکه برای جبهه و جنگ و دفاع از سرزمین و ملت ما و یاری مظلومان در فلسطین وغزه است.

وی به ستمی اشاره کرد که بر فلسطین و فلسطنیان در حال حاضر روا داشته می‌شود و گفت: فلسطینیان و ساکنان غزه طی هفت ماه گذشته در معرض ظلمی قرار دارند که در صد سال اخیر بی سابقه است. ما از ابتدا جنگ غزه یاور مظلوم و دشمن ظالم بوده‌ایم. ما شهدایی در این راه داده‌ایم. این موضوعی دینی، انسانی و اخلاقی با ابعاد مختلف است و هرآنکه در برابر این دشمن بایستد و شهید شود در راه خدا به شهادت رسیده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: در حال حاضر ظالمان در دنیا حاکم هستند و بر همه اوضاع مسلط هستند و زشتی و پلیدی را ترویج می‌دهند.

وی ضمن تاکید بر تداوم رویارویی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان در غزه را به شدت محکوم کرد.

صفی الدین گفت: روزانه صدها نفر که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید می‌شوند و وجدان جهانی در خواب و سکوت به سر می‌برد. شعارهای حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند، کجاست؟ تفاوتی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیست و هر دو بر کشتار و کوچاندن ساکنان غزه توافق دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله به واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ایران را کشوری مقتدر دانست که حمایت گسترده‌ای از مقاومت و فلسطین دارد.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد مقاومتی در فلسطین، در لبنان و در منطقه دست برنمی‌داریم و این رویکرد و ضربات دردناک تا زمان زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. هر آنکه به دنبال شکست مقاومت لبنان است، در توهم به سر می‌برد. ما از تمام توان تسلیحاتی خود استفاده نکرده‌ایم و آماده مقابله با هر تجاوزی هستیم.

کد خبر 846301 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند