Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:28:48 GMT

سیل به منازل 90 روستای کلاله خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۳۳۱

سیل به منازل 90 روستای کلاله خسارت وارد کرد

رئیس بنیاد مسکن کلاله گفت: در جریان سیل اسفند ماه ۹۷ به منازل مسکونی 90 روستای شهرستان که در مجموع 608 واحد مسکونی است، خسارت وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، سید مجتبی حسینی پیش از ظهر امروز در همایش دهیاران کلاله بابیان اینکه در جریان سیل اخیر به واحدهای مسکونی90روستای این شهرستان خسارت وارد شده است، اعلام کرد: براساس ارزیابی های کارشناسی صورت گرفته در جریان سیل مذکوربه 608واحدمسکونی خسارت وارد شده که ازاین تعداد ، 192واحد احداثی و 416واحد نیز تعمیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون برای پرداخت تسهیلات احداثی و کمک بلاعوض ، برای 80واحد مسکونی پرونده تشکیل شده است که از این تعداد پرونده 34واحد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

رئیس بنیاد مسکن کلاله همچنین گفت: درقالب تسهیلات سیل ، تاکنون عملیات اجرایی احداث 3واحد مسکونی آغاز شده است.

مهندس حسینی اعلام کرد: برای احداث هرواحد مسکونی که درجریان سیل تخریب شده است ، با طی مراحل قانونی 40میلیون تومان وام بانکی و 10میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا