Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@21:10:31 GMT

تعلیق آموزش نیروهای عراقی از سوی ارتش آلمان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۵۸۳

تعلیق آموزش نیروهای عراقی از سوی ارتش آلمان

ارتش آلمان از تعلیق فعالیت های آموزشی نظامیان خود در عراق به دلیل وجود تنش های منطقه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت دفاع آلمان اعلام کرد برنامه های آموزشی ارتش این کشور به نیروهای عراقی متوقف می شود.

یگان ارتش آلمان که در چارچوب مبارزه با گروه تروریستی داعش در اردن  مستقر است هم اکنون ۱۶۰ نظامی خود را برای آموزش نیروهای عراقی به این کشور اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس حدود ۶۰ نفر از این نیروها در پایگاه نظامی تاجی واقع در شمال بغداد و حدود ۱۰۰ نفر نیز در مناطق کردنشین شمال این کشور مشغول فعالیت هستند.

وزارت دفاع آلمان علت این تصمیم را افزایش تنش ها در منطقه عنوان کرده است.

این در حالی است که آمریکا روز گذشته مدعی شد به دلیل افزایش تنش ها با ایران، بخشی از نیروهای غیرضروری سفارت خود در عراق را از این کشور خارج می کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ‌افزارها و بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیشروی به سوی «بیت حانون» در مرکز نوار غزه و تخریب و شخم‌زدن این منطقه هستند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که همزمان با حرکت این جنگ‌افزارها، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه ادامه دارد.

منطقه‌های دیگر نوار غزه نیز زیر آتش حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس اعلام منابع خبری در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک درمانگاه و دو مدرسه محل استقرار آوارگان فلسطینی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع فلسطینی از صبح امروز تاکنون بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۷ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های مختلف شهر غزه از جمله شهرک «تل الهوا» و خیابان شماره ۱۰ در جنوب شهر غزه هدف حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در ساعات گذشته منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه از جمله «بیت حانون»، «بیت لاهیا» و «جبالیا» نیز شاهد حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

کد خبر 6085916

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند