Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:25:26 GMT

فوتبال جهان| برنامه‌ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۷۸۲

فوتبال جهان| برنامه‌ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس

فوتبال جهان - باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به جذب هافبک کلمبیایی رقیب همشهری خود علاقه‌مند است. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اتلتیکومادرید به نظر می‌رسد فصل نقل‌وانتقالات تابستانی شلوغی را در پیش داشته باشد. شب گذشته (سه‌شنبه) بود که آنتوان گریزمان اعلام کرد در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، این در حالی است که گفته می‌شود اتلتیکو تمایلی به ادامه همکاری با دیه‌گو کاستا ندارد و شاید آلوارو موراتا هم به چلسی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوضاع دیه‌گو سیمئونه نیاز مبرم به جذب حداقل یک مهاجم خواهد داشت. در حالی که پیش از این از ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر اتلتیکومادرید یاد شده بود، اکنون برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگوئیتو» اسپانیا خبر می‌دهد که این باشگاه اسپانیایی قصد دارد در ازای ارائه پیشنهادی 55 میلیون پوندی خامس رودریگس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

اتلتیکومادرید در فصل کوچ دسته جمعی ستاره‌ها؛ از گودین تا گریزمان

این هافبک کلمبیایی که تابستان 2017 در ازای 13 میلیون یورو با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست، قراردادش با این باشگاه در صورت پرداخت 42 میلیون یورو می‌تواند شکل دائمی به خود بگیرد، اما مدیران باشگاه بایرن بر سر قطعی کردن قرارداد وی اختلاف دارند. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی برخلاف اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ خواهان حفظ این هافبک 27 ساله است.

با بازگشت زین‌الدین به روی نیمکت مربیگری رئال مادرید که رابطه خوبی با خامس ندارد، به نظر نمی‌رسد که این هافبک کلمبیایی به سانتیاگوبرنابئو بازگردد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید اتلتیکو مادرید خامس رودریگس بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیکو مادرید خامس رودریگس بایرن مونیخ رئال مادرید اتلتیکو مادرید خامس رودریگس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس

مسوت اوزیل، هافبک پیشین رئال مادرید، آرسنال و تیم ملی آلمان که یک سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد، مشغول فعالیت در ورزش بدنسازی است. او در ۳۵ سالگی، بدنی کاملا متفاوت از دوران فوتبال خود ساخته است. اوزیل که به عنوان بازیکنی خلاق و تکنیکی از بدنی فیزیکی و قوی برخوردار نبود، اکنون بدنی کاملا ورزیده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است