Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت صنایع مس افق کرمان در نظر دارد، تعداد ۱۱۸.۸۱۵.۰۴۷ سهم معادل ۳.۴۹ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه را به‌طور عمده و شرایطی از طریق عرضه در بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند.

سهام بلوکی «سرچشمه» روز چهارشنبه اول خردادماه توسط کارگزاری بانک سامان روانه میز فروش خواهد شد و قیمت پایه هر سهم سرمایه‌گذاری مس سرچشمه 700 تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش،  کارگزار خریدار می بایست سپرده حضور در رقابت «معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل» را به‌صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط «حداقل سه ماهه» از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به شرکت مذکور تحویل داده و تأئیدیه شرکت مربوطه را به معاونت بازار فرابورس ایران ارائه دهد.

 همچنین کارگزار خریدار ملزم است، حداکثر طی هفت روز کاری پس از انجام معامله، حصه نقدی ثمن معامله، معادل ۱۰ درصد ارزش کل معامله را به صورت نقد، به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و تاییدیه شرکت مزبور را به معاونت بازار فرابورس ایران تحویل داده و برای باقیمانده ثمن معامله «معادل ۹۰ درصد ارزش کل معامله»، یک فقره چک به تاریخ اول تیرماه سال‌جاری به فروشنده ارائه دهد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E1W برچسب ها: بازار سهام ، سهام ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازار سهام سهام بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود