Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان از امروز در منچستر انگلیس آغاز شد و حذف اکرم خدابنده و پیروزی مهلا مومن زاده و محمد حسن پلنگ افکن حاصل کار تکواندوکاران ایرانی تاکنون بوده است.

طرفداری - مسابقات تکواندوی قهرمانی مردان و زنان جهان در منچستر انگلیس برگزار می‌شود و تیم‌های مردان و زنان ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند به طوری که یک نماینده ایران در بخش مردان و ۲ نفر در بخش زنان وارد مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها در بخش مردان، محمد حسن پلنگ افکن در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله مقدماتی جفرسون اوچوآ از کلمبیا را ۱۵ بر ۴ شکست داد و سپس در دیدار دوم در یک شانزدهم نهایی با پیروزی بر تاوین هانپراب از تایلند، نایب قهرمان المپیک ریو با حساب ۱۷ بر ۱۵ راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در بخش زنان، مهلا مومن زاده تکواندوکار ۱۷ ساله تیم ملی ایران در وزن ۴۶- کیلوگرم در مصاف با آینور یواشپای از قزاقستان با قدرت، ۲۱ بر یک به پیروزی رسید و سپس در یک شانزدهم نهایی برابر جوردین اسمیت از انگلیس به برتری ۱۷ بر ۷ رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

همچنین اکرم خدابنده تکواندوکار باتجربه تیم ملی ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ برابر کانسل دنیز نایب قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا از قزاقستان بازنده شد و نتوانست به یک شانزدهم نهایی برسد. این مسابقات در منچستر در جریان است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک فرانسه امروز در قرقیزستان پیگیری شد  که امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم با حساب ۶ بر ۵ از سد لی یو از چین عبور کرد و با صعود به فینال سهمیه درالمپیک را بدست آورد.
در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علیرضا مهمدی با حساب ۳ بر ۲ جالگاسبای بردی مرادف از ازبکستان را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و با گام گذاشتن به فینال سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.
این مسابقات با راه یابی فرنگی کاران به فینال پایان یافت و کشتی گیران صعود کننده به دیداز پایانی سهمیه المپیک را تصاحب کردند.
فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از استان هدایت ملی پوشان کشورمان را برعهده داشت.
مهدی بشیرزاده داور بین المللی کشور مان دراین مسابفات به قضاوت پرداخت.
پیش از این مهدی محسن نژاد و امین میرز ازاده سهمیه المپیک پاریس کسب کردند.
شهر پاریس فرانسه از پنجم تا بیست ویکم مردادماه میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی