Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید بازی با استقلال خوزستان از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر باشد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در فصل جاری به فوتبال ایران خدمت کردند، البته اگر نیت‌شان خدایی بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلم شما می‌تواند مطالبات زیادی را انعکاس بدهد و از آن تشکر می‌کنم. درباره بازی باید بگویم که ماحصل یک سال زحمت‌مان بازی فردا است. شاید این بازی از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر باشد.

ایران‌پوریان: عملکرد سپاهان فوق‌العاده بود، حتی اگر قهرمان نشویم

 

 

ادامه دارد...

 

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان امیر قلعه‌نویی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی پاکو خمز تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند. با این حال باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این رو حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تأیید محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

کد خبر 6088069

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد