Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@15:05:30 GMT

مرد میانسال دوست صمیمی خود را در پارکینگ به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۹۳۷

مرد میانسال دوست صمیمی خود را در پارکینگ به قتل رساند

 جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اختلاف مالی، مرد میانسالی دوست صمیمی خود را در پارکینگ به قتل رساند.

به گزارش صدای ایران از فارس، حوالی ساعت چهار بامداد امروز 25 اردیبهشت 98 خبری مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در محله چشمه‌ علی شهرری به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 131 شهرری به محل اعلامی خبر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأموران کلانتری شهرری با حضور در محل، اطمینان پیدا کردند موضوع اسیدپاشی صحت ندارد و یک فقره قتل در آدرس اعلامی به وقوع پیوسته و لحظاتی بعد، مأموران انتظامی قاتل را درحالی که داخل یک انباری و پشت تعدادی میلگرد پنهان شده بود، بازداشت کردند.
پس از بازداشت قاتل، ماجرای قتل فاش و مشخص شد، قاتل مردی حدوداً 47 ساله را به قتل رسانده و جسد وی را داخل یک چاه فاضلاب انداخته است؛ همچنین وی، خواهر و خواهرزاده مقتول را به شدت مجروح کرده بود که این دو نفر برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
قاتل که حدوداً همسن مقتول است در همان ابتدای تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: بیش از 10 سال با مقتول آشنایی و رفت ‌و آمد خانوادگی داشتم و صمیمی بودیم؛ در طی این سال‌ها چند کار مالی با مقتول انجام دادم تا اینکه از مدتی قبل بر سر موضوعات مالی با هم اختلاف پیدا کردیم و این اختلافات ادامه ‌دار شد.

متهم تصریح کرد: جر و بحث بین من و مقتول ادامه داشت تا اینکه شامگاه 23 اردیبهشت وی را برای حل و فصل موضوعات مالی به منزلم دعوت کردم؛ در پارکینگ آپارتمان مشغول صحبت با هم شدیم، من به مقتول گفته بودم یا پول وی را به او می‌دهم یا در صورت تمایل می‌توانم وی را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد به دبی بفرستم.

قاتل ادامه داد: داخل پارکینگ جر و بحث بین من و مقتول بالا گرفت و کار به فحاشی کشید تا اینکه مقتول یک چوب از روی زمین برداشت و دو ضربه به من زد، من نیز که آموزش دفاع‌شخصی دیده‌ بودم، توانستم او را خلع سلاح کنم و چوب را از دستش بگیرم.

متهم درباره نحوه قتل گفت: در پارکینگ منزل ما چاهی برای یکسان‌سازی آب و فاضلاب حفاری شده و قرار بود در آن عملیات عمرانی صورت گیرد که در هنگام درگیری کنترلم را از دست داده و با چوب ضربه سنگین به صورت مقتول زدم و او تعادلش را از دست داد، به دلیل نفرت زیاد از مقتول قصد داشتم با طناب او را خفه کنم اما جسدش را داخل چاه انداختم.

وی افزود: پس از قتل، با خواهر و خواهرزاده پسری 21 ساله مقتول، تماس گرفتم که آنها بامداد امروز به منزل ما آمدند؛ آنقدر از مقتول نفرت پیدا کرده بودم که می‌خواستم مابقی اعضای خانواده آن‌ها را نیز بکشم.

قاتل گفت: داخل پارکینگ خواهر و خواهرزاده مقتول از ماجرا با خبر شدند و خواهرزاده وی با من درگیر شد و از شدت عصبانیت به من حمله‌ور شد که او را نیز مجروح کردم و داخل چاه انداختم، سپس به سراغ خواهر مقتول رفتم و او را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادم اما ظاهراً خواهرزاده مقتول در دهانه چاه گیر افتاده و توانسته بود خودش را از داخل چاه خارج کند که با داد و فریاد وی همسایه‌ها با خبر شده و پلیس از راه رسید.

قاتل درخصوص انگیزه خود از قتل گفت: مقتول 500 میلیون تومان از من طلب داشت اما می‌گفت باید سه میلیارد تومان به وی بدهم که من وعده فرستادن دبی را به او دادم اما این وعده توخالی بود؛ در واقع منظور از فرستادن وی به دبی، کشتن او بود، مقتول نیز ماجرا را با خانواده‌اش در میان گذاشته بود و یکی دیگر از خواهران مقتول برای سرمایه‌گذاری در دبی، منزل و خودرویش را زیرقیمت فروخته بود.

سرهنگ موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم این پرونده ادامه دارد و با دستور مقام قضایی متهم در بازداشت به سر می‌برد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قتل پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرموز مسافر پایتخت

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهرستان ملارد از ناپدید شدن پدر میانسالش خبر داد.

او در تحقیقات گفت: پدرم برای انجام کاری، صبح روز گذشته از خانه خارج شد تا به تهران برود، اما دیگر از او خبری نشد. از دوستان و بستگان هم سراغ پدرم را گرفتیم، اما کسی از او خبری نداشت و تلفن همراه پدرم نیز خاموش است. نگرانش شدیم و احتمال می‌دهیم برای او اتفاقی رخ داده باشد.

به دنبال شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی تیمی از کارآگاهان اسلامشهر آغاز شد. بررسی‌های تیم تحقیق نشان می‌داد که مرد ناپدید شده سوار بر خودرو عبوری شده و به تهران رفته است.

همزمان با ناپدید شدن مرد میانسال، کارآگاهان پلیس پایتخت مطلع شدند که پیکر نیمه‌جان مرد میانسال به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و ساعاتی بعد مرد میانسال جانش را از دست داده است.

 هیچ مدرک هویتی همراه مرد میانسال نبود، اما از آنجایی که مشخصات او با مرد گمشده شباهت داشت و از سویی روز مرگ او با روز ناپدید شدن مرد میانسال یکی بود، این احتمال مطرح شد که جسد متعلق به مرد ناپدید شده است.

موضوع به خانواده مرد گمشده به نام هاشم اطلاع داده شد و با حضور خانواده مرد میانسال در پزشکی قانونی و مشاهده جسد، هویت او برملا شد و آنها هاشم را شناسایی کردند.

 در ادامه تحقیقات نیز کارآگاهان پلیس هویت راننده عبوری که هاشم را سوار کرده بود، بدست آوردند.

 بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده خودرو ساکن تهران است و آنها با نیابت قضایی راهی پایتخت شدند تا با دستگیری راننده از سرنوشت مبهم هاشم پرده بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟