Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:03:34 GMT

اکیپ غواصی مرکزی در زنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۹۵۹

اکیپ غواصی مرکزی در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جهانخشی اظهارکرد: کشور ایران با حوادث مختلفی مواجه است و جزوء ده کشور حادثه خیز دنیا است که مهمترین این مخاطرات سیل و زلزله می باشد.

 وی تامین آب و برق به صورت پایدار را از اهداف وزارت نیرو دانست و عنوان داشت: حوادثی که در این دوره اتفاق می افتد،این موضوع را در اذهان تداعی می کند که   بایستی تدابیر لازم رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو افزود: در سال های گذشته از تیم های غواصی نهاد های دیگر استفاده می شد، اما احساس کردیم غواصی در تاسیسات آبی بسیار متفاوت از  آب های آزاد است چرا که ،محدودیت یا عمق در سدها بسیار متفاوت می باشد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو تصمیم گرفت تیم غواصی را با استفاده از ظرفیت ها سازمان دهی کند و از سال گذشته ابلاغیه دستورالعمل از طرف وزیر نیرو( دی ماه 97) به همه استانها ابلاغ شده است.

جهانبخشی با اشاره به مطلب که امروز اکیپ غواصی مرکزی در شرکت آب منطقه ای زنجان افتتاح شد،افزود: این اکیپ مرکزی متشکل از غواصانی هستند که در حوزه صنعت اب از توان مندی های خوبی برخوردار است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال های آینده هر استان یک تیم غواصی با حداقل امکانات و تجهیزات تشکل دهد تا در مواقع بروز هر خطر و حادثه ای هراتفاقی که پیش بیاد با کمترین هزینه مرتفع نماید و به سایر نهاد ها حتی بتوانیم ارائه خدمت کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت نیرو معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اکیپ غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز مدیران وزارت ارشاد با معماران در ساختمان وزارتخانه اظهار کرد: جشنواره معماری فجر، امسال به جشنواره‌های دیگر فجر افزوده می‌شود.

وی افزود: سند ملی معماری امروز تحویل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد که تحولات بزرگی را رقم خواهد زد.

اسماعیلی همچنین درخصوص طرح ویژه وزارت ارشاد عنوان کرد: دهه فجر ساخت بنای آسمانه هنر ایران آغاز می‌شود، که برای این طرح بنای ده هزار متری با مجموعه زیربنایی ۱۲۰هزار متری پیش بینی شده است.

همچنین ایجاد دبیرخانه هنر معماری و حکم دکتر محمدخوانی هم امروز ارایه شد، این دبیرخانه امسال شروع بکار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • (ویدئو) تشویقی ۱۸ میلیون تومانی فرزند اول در وزارت نیرو!
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال