Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین پلنگ افکن با شکست مقابل تکواندوکار مصری از ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان بازماند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019- منچستر از ظهر امروز(چهارشنبه) با حذف دو نماینده کشورمان و صعود مهلا مومن‌زاده به مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 58- کیلوگرم مردان، محمدحسین پلنگ افکن در دیدار نخست با نتیجه 15 بر 4 مقابل جفرسون اوچوا از کلمبیا گذشت. تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز با برتری 17 بر 15 مقابل تاوین هانپراب، نایب قهرمان المپیک 2016 ریو از تایلند گذشت.

نماینده کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی و در فاصله 5 ثانیه به پایان مسابقه، در حالی که با نتیجه  9 بر 6 از محمد فراق، تکواندوکاری مصری پیش بود با دریافت یک ضربه صورت و خروج از شیاپ‌چانگ 4به راحتی  امتیاز از دست داد و با نتیجه 10 بر 9 مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در بخش بانوان و در رقابت‌های وزن 73- کیلوگرم، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان با شکست 25 بر 20 مقابل کانسل دنیز نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 از قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت. 

همچنین در رقابت‌های  وزن 46- کیلوگرم بانوان نیز مهلا مومن‌زاده در دیدار نخست با نتیجه 21 بر یک از سد آینور یواشپای از قزاقستان گذشت. مومن‌زاده در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل جوردین اسمیت از انگلیس 17 بر 7 پیروز شد. 

نماینده شایسته کشورمان در دیدار سوم خود نیز با نتیجه 23 بر 3 از سد گالینا مدودوا از روسیه گذشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. مومن‌زاده در صورت برتری مقابل نماینده کرواسی در دیدار بعد مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.

بازی انگلیسی مانع حضور میرهاشم در مسابقات جهانی شد/ حسینی: به خداحافظی از تکواندو فکر می‌کنم


انتهای پیام/

همچنین

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، مهدی پرویزی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳) نماینده سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی فینال این مسابقات شود.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی در دومین گام موفق شد «بوتلایف» از روسیه را شکست دهد و فینالیست وزن خود شود. او در فینال با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز، مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم ملی بود که در مرحله نیمه‌نهایی «خوجانزار» از ازبکستان را پیش رو داشت. او در این دیدار مغلوب حریف خود شد تا با مدال برنز از این رقابت‌ها خداحافظی کند.

مهدی امیری و کسری طهماسبی نیز دو بوکسور دیگر ایران هستند که از ساعتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان ۶۷ و ۷۱ به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی