Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@13:42:05 GMT

کشف کالاي قاچاق در ماکو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۲۲۸

کشف کالاي قاچاق در ماکو

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از کشف کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال در شهرستان ماکو خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "مسعود خرم نيا" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان ماکو در پي کسب خبري مبني بر دپوي اقلام قاچاق در جلوي گمرک بازرگان تحت عنوان کالاي همراه مسافر، رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: با حضور ماموران در محل 620 قطعه لوازم يدکي خودرو و 617 قلم لوازم الکتريکي قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه يک ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي در پايان تصريح كرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف کالا قاچاق ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف ۸۸۰ لیتر گازوییل قاچاق در مانه و سملقان
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان