Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:41:33 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم نقشه راه انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۲۷۰

بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم نقشه راه انقلاب اسلامی است

سلسله نشست های تخصصی بررسی و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب با حضور استادان فرهیخته و دانشجویان علاقمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، حامد زارعی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری این نشست های دانشجویی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به مثابه ترسیم نقشه راه انقلاب اسلامی است که توسط رهبر فرزانه انقلاب تهیه و پیش روی ما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا تصریح کرد: اگر تنها به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان یک رویداد تاریخی بسنده کردیم قطعاً دچار خسران و زیان خواهیم شد، چرا که انقلاب ما به ‌عنوان یک جریان جاری و مؤثردر طول تاریخ ادامه داشته و امروز نیز در شروع فصل دوم خونی تازه در رگهای آن به جریان افتاده است.

وی ضمن تأکید برنقش اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان برای تحقق این بیانیه ادامه داد: جوانان میدان داران اصلی این بیانیه راهبردی هستند و حضرت آقا نگاه ویژه ای به این قشر دارند و با صراحت اعلام کرده اند که چشم امید کشور به جوانان است.

عضو سازمان بسیج استادان کشور با اشاره به فرازی از این بیانیه در خصوص جوانان عنوان کرد: مطابق توصیه ایشان جوانان باید در تقویت هویت دینی ملی خود و جامعه بکوشند و نهال امید به آینده را در جامعه پرورش دهند و ترس و نومیدی را بزدایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا در خصوص تشریح فعالیت های این واحد دانشگاهی در راستای تحلیل، تبیین و ترویج این بیانیه خاطرنشان کرد: فضاسازی مناسب محیطی با بهره مندی از جملات راهبردی بیانیه، برپایی سلسله نشست ها و گفتمان های دانشجویی با دعوت از استادان صاحب نظر، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی از محتوای بیانیه و پیگیری و اجرای برنامه های دیگری که در جلسات شورای فرهنگی کارشناسی شده است از مهمترین برنامه های واحد ورامین-پیشوا دراین خصوص می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب، توییتی در رابطه با کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در ایکس منتشر کرده است.

فضائلی در این توییت نوشت: رهبر انقلاب کشف حجاب هم حرام_شرعی است هم حرام_سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی قاعده تذکر دریافت کرده اند.

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب