Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ساختمان اصفهان که در روزهای اخیر به دلیل نوسان بیش از ۶۰ درصد قیمت متوقف شده بود، در اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس خود که در تارنمای کدال درج کرده بود اعلام کرده است که تغییر با اهمیتی در عملکرد مالی شرکت رخ نداده است.

 شرکت ساختمان اصفهان که در روزهای اخیر به دلیل نوسان بیش از 60 درصد قیمت متوقف شده بود، اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس را بر روی تارنمای کدال درج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که نماد معاملاتی آن در بازار پایه ب فرابورس با نماد «ثاصفا» معامله می‌شود، در شرح دلایل افزایش قیمت سهام این شرکت اعلام کرده است که به دلیل عدم دریافت سوال از سوی کاربران سامانه تدان سوالی برای پاسخگویی از سوی شرکت وجود نداشته است.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که تا تاریخ برگزاری کنفرانس هیچ گونه تغییر با اهمیتی در عملکرد شرکت که منجر به بروز تغییرات در صورت‌های مالی «ثاصفا» شود، رخ نداده است. از این رو افزایش قیمت سهام شرکت در روزهای اخیر دلیل بنیادی نداشته و به نظر می رسد که صرفا اقبال سرمایه گذاران به نماد شرکت موجب رشد قیمت سهام آن شده است.

آخرین تاریخ ارائه صورت‌های مالی شرکت مربوط به شش ماه منتهی به 29 اسفندماه سال 97 بوده و در صورت بروز تغییرات

احتراما، با عنایت به توقف نماد معاملاتی شرکت ساختمان اصفهان (سهامی عام) نماد (ثاصفا) به مراتب مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

گفتنی است، توقف این نماد پس از آن صورت گرفت که در روزهای اخیز قیمت سهام این شرکت از حدود 440 تومان به 682 تومان افزایش پیدا کرد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E2A برچسب ها: بازار سهام ، فرابورس ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازار سهام فرابورس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"