Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:44:08 GMT

افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی مشگین شهر را متحول می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۳۷۶

افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی مشگین شهر را متحول می کند

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین شهر از افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی همزمان با سفر رییس جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشگین شهر گفت: همزمان با سفر رییس جمهوری به استان اردبیل در تابستان سال جاری چند طرح و پروژه بزرگ ملی از جمله دریاچه و شبکه پایاب سد احمد بیگلو ، مرحله اول کارخانه کامیون سازی و بخشی از بزرگراه اردبیل مشگین شهر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود احداث بیمارستان جدید 120 تختخوابی ادامه عملیات اجرایی نیروگاه زمین گرمایی ، شبکه پایاب سد سبلان ، مسقف کردن محوطه باستانی شهر یری ، احداث کارخانه تولید آرد ، ماکارونی سازی و سیلوی گندم مرادلو و پوشاک رضی را از جمله پروژه های بزرگ عمرانی اقتصادی و خدماتی در این شهرستان بیان کرد.
صمدی با سفارش شهرداران و دهیاران منطقه به تلاش برای عمران و آبادانی بیشتر منطقه از پرداخت 165 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مالیات درآمد بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های تابعه خبر داد.
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به ظرفیت ها و قابلیت های داخلی می باشد.
ولی ملکی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان خواستار حذف بروکراسی زاید اداری در جلب و جذب سرمایه گذاران شد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرماندار مشگين شهر اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند

به گزارش خبرنگار مهر، جبار علی ذاکری روز شنبه در جلسه شورای فنی استان افزود: گزارش دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی استان مختصر و مفید بود که انتظار رود این گزارش‌ها هر شش ماه به‌روزرسانی شده و در اختیار مدیران قرار گیرد تا آنان با پروژه‌های مهم عمرانی استان آشنا شده و ضمن انتقال تجربیات به همدیگر، در جریان جزئیات این پروژه‌ها قرار گیرند.

وی با بیان این که گزارش‌های جلسات شورای فنی منجر به احصای پروژه‌های قابل اتمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود، ادامه داد: برخی پروژه‌هایی که نیاز به تأمین منابع مالی دارند و اعتبارات پیش‌بینی‌شده جوابگوی تکمیل آن‌ها نیست، می‌توان از محل مولدسازی نسبت به تأمین کسری اعتبارات آنها اقدام کرد.

ذاکری با اشاره به این که شاهد چند حادثه تلخ و فوتی‌های مکرر در اوایل سال جاری در جاده‌های شهرستان مرند بودیم، بر لزوم تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند تأکید کرد و افزود: برای برخی پروژه‌ها نیز درگذشته تصمیماتی گرفته شده که باید پیگیری شوند.

کد خبر 6083375

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل
  • تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند