Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@21:16:45 GMT

کشته شدن دو نفر در سیل مشهد اردهال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۳۸۲

کشته شدن دو نفر در سیل مشهد اردهال

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "علی پورکاوه" گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی منطقه "مشهد اردهال" از وقوع سیل و فوت 2 تن در این منطقه مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، ساعت 8 و 20 دقیقه شب گذشته بارش باران آغاز و ساعت 10 به بعد شدت می گیرد که 5 خودرو "پژو پارس" ،"تیبا" ،"ساینا" ،"پژو" و "پراید" در مسیر سیلاب قرار داشتند ؛ این درحالی بود که 3 خودرو خالی از سرنشین بودند اما سواری پژو و پراید سرنشین داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: گشت انتظامی در اقدامی سنجیده و ضربتی 3 سرنشین سواری پژو را که در مسیر سیلاب قرار گرفته بودند از مرگ حتمی نجات دادند ؛ سواری پراید که راننده آن بیرون از خودرو بود نجات یافت ولی همسر 27 ساله و دختر 5 ساله اش که داخل پراید بودند غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار از شهروندان خواست، خودروهای خود را در مسیر سیلاب قرار ندهند وهنگام وقوع اینگونه وقایع در اسرع وقت نسبت به خارج شدن از خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان سرهنگ "علی پورکاوه" سیل کشته شدن دو نفر سیل مشهد اردهال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت