Web Analytics Made Easy - Statcounter

در E3 امسال Ea دست پر امده است.

E3 زمانی است که تا ناشران بازی های ویدیویی کار های جدید خود را با طرفداران در میان بگذارند. با نشان دادن تریلر، اخباری از بازی های جدید و یا قسمتی از گیم پلی بازی به دوستداران این مجموعه نشان می دهند که چه چیز تازه ای برای ان ها دارند. 

به نظر می رسد امسال Ea با دست پر به این مراسم می اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اپدیت بزرگی برای Apex تا نسخه Star Wars: Jedi Fallen Order.

مانند سال های پیش Ea احتمالا تمرکز اصلی خود را روی Ea Play می گذارد و بازی ها و تریلر های جدید خود را در این نمایش نشان خواهد داد. این نمایش از 8 ژوئن تا 9 ژوئن ادامه خواهد داشت و در این روز شاهد رونمایی از بازی های جدید این کمپانی خواهیم بود.

برای امسال مطمئن هستیم که Ea برنامه ای برای رونمایی از نسخه Apex, Anthem و Battlefield V دارد. برای هر کدام از این بازی ها باید منتظر اضافه شدن قسمت هایی مانند داستان بازی، حالت های جدید و برای Apex جزئیاتی از فصل دوم این بازی باشیم. 

نهایت مطمئن هستیم از بازی های ورزشی مخصوص این شرکت یعنی Fifa 20 و Madden Nfl 20 نیز رونمایی خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است

نشست خبری هشتمین جشنواره ملی «رسانه و طنز» (طنز پهلو) با حضور عباس حسین‌نژاد، دبیر هشتمین جشنواره طنز پهلو و هادی کافی، دبیر اجرایی جشنواره در ساختمان معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات برگزار شد.

حسین‌نژاد درباره تعداد آثار ارسالی و استان‌های مشارکت‌کننده در جشنواره گفت: شش دوره جشنواره طنز پهلو استانی و از دوره هفتم ملی برگزار شد. امسال هشتمین دوره جشنواره در حال برگزاری است. سال گذشته مجموع آثاری که به دستمان رسید، ۴۶۲ اثر بود. اما مسئولان استانی جوسازی کردند و آمار را بالا بردند. امسال میزان آثار رسیده به دستمان ۱۱۲۹ اثر است. 

دبیر هشتمین جشنواره طنز پهلو ادامه داد: ۲۴۴ اثر برای داستان کوتاه طنز، ۲۲۶ اثر برای کارتون و کاریکاتور، ۲۵۷ اثر برای شعر طنز، ۱۰۱ اثر برای طنز چند رسانه‌ای و ۳۰۱ اثر برای طنز مطبوعاتی به دستمان رسید. به ترتیب پنج استان از جمله تهران با ۲۸۹ اثر، اصفهان ۱۲۵ اثر، فارس ۱۰۱ اثر، قم ۹۵ اثر و خراسان رضوی ۸۴ اثر به دستمان رسید. یک استان هم در جشنواره شرکت نکرد.

وی با اعلام این خبر که ما از تمام طنز نویسان و کاریکاتوریست‌ها دعوت کردیم، که اگر در رسانه خود اثری تولید می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، افزود: موضوع شهروند - رسانه و بلاگری در فضای مجازی فراگیر شده است و همه به نحوی در حال تولید محتوا هستند. احساس می‌کنم طنز رسمی به مرور از طنز غیر رسمی عقب افتاده است. ما از آنها دعوت کردیم که در جشنواره ملی «رسانه و طنز» شرکت کنند، تا ما ببینیم آنها در چه سطحی قرار دارند.

کافی به تشریح برنامه‌های معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت و جریان‌سازی موضوعاتی که افکار عمومی به آن نیاز داشت، جشنواره‌های مختلفی از جمله جایزه «مریم» طراحی شد و امسال اولین دوره آن برگزار می‌کنیم. جشنواره دوسالانه «خورشید» با محوریت زنان در سطح بین‌الملل که در مشهد مقدس برگزار شد. جشنواره رسانه و کودک امسال برگزار می‌شود. از طرفی، اولین دوره روزنامه‌نگاری انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم آغاز شد و امسال سومین دوره آن در بهمن برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی «رسانه و طنز» ادامه داد: پیشتر مقوله طنز که از موضوعات مهم حوزه رسانه بود، از دولت دوازدهم برگزار شده بود. ما سعی کردیم طنز را در سطح ملی برگزار کنیم. اختتامیه جشنواره ملی «رسانه و طنز» با حضور اهالی طنز و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر فومن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • پوستر جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ رونمایی شد