Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:03:56 GMT

تصمیم آلمان و هلند برای متوقف کردن آموزش نظامیان عراقی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۴۵۸

تصمیم آلمان و هلند برای متوقف کردن آموزش نظامیان عراقی

منابع خبری اعلام کرده‌اند آلمان و هلند تصمیم دارند آموزش نظامیان عراقی را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خبرگزاری ANP هلند گزارش داد دولت این کشور قصد دارد آموزش نظامیان عراقی را به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز خبرگزاری اسپوتنیک و شبکه خبری راشا تودی به نقل از خبرگزاری آلمان و منابع آگاه در وزارت دفاع آلمان اعلام کرده بودند این کشور تصمیم گرفته است آموزش نظامیان عراقی را تا اطلاع ثانوی متوقف کند.

هلند و آلمان به بهانه تشدید تنش‌ها در عراق تصمیم به توقف آموزش نظامیان عراقی گرفته‌اند. این در حالی است که «احمد الصحاف» سخنگوی وزارت امور خارجه عراق امروز چهارشنبه تأکید که وضعیت امنیتی در عراق بسیار باثبات است.

پاسخ عراق به آمریکا: وضعیت عراق بسیار ثبات استدرخواست وزارت خارجه آمریکا برای خروج کارمندان غیرضروری خود از عراق

با توجه به اینکه وزارت امور خارجه آمریکا نیز امروز از کارکنان غیرضروری خود در سفارتخانه و کنسولگری این کشور در بغداد و اربیل خواسته است عراق را ترک کنند، به نظر می‌رسد اقدام اخیر آلمان و هلند نیز به تحریک مقامات آمریکایی صورت گرفته باشد تا جو کنونی عراق به‌نوعی پرتنش جلوه داده شود.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار عراق اخبار آلمان اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای خبرگزاری داخلی دروغ درآمد؛ سفارت هلند رسما تعطیل شد!

در حالی که یک خبرگزاری داخلی ادعا کرده بود سفارت هلند در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، حساب رسمی این سفارتخانه در تهران خبر تعطیلی را تایید کرده است.

 

به گزارش جماران، طبق خبر رسمی، سفارت هلند در تهران و کنسولگری هلند در اربیل از فردا به دلایل امنیتی تعطیل خواهند بود.

در متن رسمی منتشر شده در صفحه اینستاگرام سفارت هلند در تهران آمده است: وزیر خارجه هلند این تصمیم را به دلیل افزایش تنش‌ها میان ایران و اسرائیل گرفته است. روز یکشنبه وزیر خارجه هلند در خصوص فعالیت میز خدمت کنسولی این وزارتخانه در روز دوشنبه تصمیم خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • اگر جامعه جهانی رژیم اسرائیل را متوقف نکند همه متضرر خواهند شد
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • در واکنش به تنش ها میان ایران و اسرائیل، سفارت هلند در تهران اعلام تعطیلی کرد
  • سفارت هلند در تهران رسما تعطیل شد
  • بررسی خروج نظامیان آمریکایی، در سفر نخست وزیر عراق به آمریکا
  • ادعای خبرگزاری داخلی دروغ درآمد؛ سفارت هلند رسما تعطیل شد!
  • سفارت هلند در تهران تعطیلی خود را رسما تایید کرد