Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@08:47:18 GMT

تنیس روی میز ایران به فرانسه و ترکیه بازیکن صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۷۹۳

با گسترش ارتباطات تنیس روی میز ایران و ترکیه، بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ تنیس روی میز این کشور در حال افزایش هستند. فرانسه، مقصد پیشین پینگ پنگ بازان ایرانی بود و اکنون این رشته در ایران وارد دوران جدیدی شده است.

طرفداری - در شرایطی که وضعیت مالی ورزش ایران بحرانی است تنیس روی میز به دلیل وابستگی کمتر به منابع دولتی برنامه‌های خود را بدون مشکل خاصی پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره مندی از ارتباطات گسترده در سطح مدیریت این فدراسیون سبب شده اوضاع مالی در فدراسیون تنیس روی میز به نحو جالب و شگفت انگیزی قابل توجه باشد.

فدراسیون تنیس روی میز یکی از فعال‌ترین فدراسیون‌ها در زمینه اعزام ورزشکار به مسابقات مختلف برون مرزی است. پس از بحران اقتصادی و افزایش سرسام آور نرخ ارز پیش بینی می‌شد فدراسیون تنیس روی میز در زمینه اعزام‌های مداوم ورزشکاران خود به رویدادهای مختلف، سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گیرد اما آنها بر خلاف بسیاری از فدراسیون‌ها، همچنان پای ثابت برنامه‌های خارجی هستند و این موقعیت را از سطح بالای رایزنی با بخش خصوصی به دست آورده‌اند.

ترکیه جدیدترین مقصد پینگ پنگ بازان ایرانی است. اخیراً تعدادی از پینگ پنگ بازان پایه ایران برای بازی در ترکیه به تیم‌هایی در این کشور پیوسته‌اند به طوری که یک منبع مطلع می‌گوید ترک‌ها برای حضور پینگ پنگ بازان نوجوانان ایرانی در تیم‌های خود نیز پول خوبی به آنها پرداخت می‌کنند.

پیش از این نیز در بخش دختران، تعدادی از پینگ پنگ بازان ایرانی در لیگ تنیس روی میز زنان ترکیه مسابقه داده‌اند. ندا شهسواری، مریم صامت و مهشید اشتری برای تیم ترابزون اسپور مسابقه دادند و تیمی منتخب از بازیکنان رده سنی جوانان دختر ایران تحت نام یک باشگاه ترکیه‌ای در لیگ داخلی ترکیه حضور داشت.

نیما عالمیان، چهره خوشنام تنیس روی میز ایران سال گذشته پای پینگ پنگ بازان ایران را به اروپا باز کرد. او با حضور در لیگ فرانسه به تجربیات جدیدی دست پیدا کردند. غیر حرفه‌ای بودن تنیس روی میز در ایران و عواید مالی دلاری و یورویی در خارج از کشور برای ملی پوشان، شرایط مناسبی برای ورزشکاران درجه یک تنیس روی میز ایران برای بازی در خارج از ایران ایجاد کرده است. تنیس روی میز ایران، روزهای خوش امروز را مدیون برنامه‌هایی است که بر اساس مشارکت با بخش خصوصی بسته شده و نه با چشم‌هایی همیشه به جیب دولت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا

بنیامین فرجی با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی، نایب قهرمان کانتندر جوانان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر جهانی لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی امروز (چهارشنبه) با ۱۴ سال سن به مصاف آلن کورمانگالیف حریف قدرتمند قزاقستانی با ۱۷ سال سن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

فرجی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لبنان، مصر و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

بنیامین فرجی دارنده رتبه یک رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌های دنیا را در این مسابقات عهده‌دار بود.

دیگر خبرها

  • مسی جدید متولد شد
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف