Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:18:22 GMT

مقدمات برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۸۶۱

مقدمات برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی، ظهر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان مهریز اظهار داشت: تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس لازمه ثبات هر چه بیشتر و قوام جمهوری اسلامی و از یادگارهای ارزشمند و بین‌المللی امام راحل است که باید همواره گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز قدس از روزهای بزرگ در اسلام و یکی از ایده‌ها و تفکرات عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مظلومان جهان و مردم بی‌دفاع فلسطین در جهان است که باید بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

محی‌الدینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بی خردی و بی‌تدبیری‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح ایالات متحده نباید در هیچ جای جهان احساس امنیت کنند و باید بدانند مردم مسلمان پاسخ این یاوه‌گویی‌ها و یاوه‌سرایی‌ها و تاوان این بی‌خردی ها و بی تدبیرهای خود را خواهند داد.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: همچنانکه مردم با بصیرت ایران اسلامی و شهرستان مهریز در اوج فشارهای اقتصادی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری تاریخی و حماسی از خود نشان دادند، بدون تردید در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز چنین خواهند کرد.

وی بر ضرورت تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل برای نوجوانان و جوانان امروز به ویژه در برنامه‌های مناسبتی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز ضروری است.

محمد جواد برزگر منشادی افزود: حرکت‌های اسلامی و جهادی امروز در اقصی نقاط جهان به برکت انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ انقلاب الهی و مردمی به دست امام خمینی (ره) ایجاد و بارور شده است.

وی با بیان اینکه استمرار و عظمت انقلاب در تاکید بر حفظ آرمان‌های امام راحل است، بیان داشت: عزت، اقتدار و صلابت کنونی جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرهون زحمات و تلاش‌ها و مبارزات امام خمینی (ره) است.

برزگر منشادی ادامه داد: امسال با توجه به تحرکات جدید دشمنان علیه اسلام و انقلاب و موضوع تروریسم خواندن سپاه از سوی آمریکا که همواره از اول انقلاب مورد عداوت نظام سلطه قرار داشته است، حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار ضرورت دو چندان یافته است.

به گزارش مهر، در این جلسه زمان و مکان برپایی راهپیمایی روز قدس تعیین و مقرر شد توسط رسانه‌ها در زمان مقرر اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 4618059

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا قربانی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خوزستان با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این مراسم راهپیمایی روز جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در عملیات وعده صادق برخی اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی را مورد حملات پهپادی و موشکی قرار داد.

کد خبر 6081536

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد