Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت  به نقل از وزارت راه و شهرسازی،خیراله خادمی در حاشیه بازدید از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران اظهار داشت: این آزادراه به طول ۱۵۸ کیلومتر شرق به غرب استان‌های تهران و البرز به یکدیگر متصل می‌کند به همین خاطر با بهره‌برداری از این پروژه آزادراهی شاهد یک تحول بزرگ در بخش حمل و نقل و رفع گره‌های ترافیکی این ۲ استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهره‌برداری از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران دیگر شاهد توقف‌های چندساعته در ورودی شهرهای تهران و کرج نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه عملیات روسازی ۷۳ کیلومتر از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به پایان رسیده است گفت: عملیات اجرایی کل پروژه با روند مطلوبی در دست اقدام قرار دارد و انتظار می‌رود طبق زمانبندی برای نوروز ۹۹ آماده تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی بیان داشت: مقرر شد هر ماه گزارش وضعیت پروژه به منظور برنامه‌ریزی برای تکمیل در موعد مقرر بررسی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا کنون برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولت و سرمایه‌گذار (قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا) هزینه شده است و حدود همین مقدار نیز برای تکمیل آن نیاز است.

خادمی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح دولت و سرمایه‌گذار سهم خود را تا ۹ ماهه اول سال جاری تأمین کنند تا پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به تأکید دولت بر روی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به عنوان یکی از ۴ پروژه اولویت‌دار و همچنین قرار داشتن آن در بین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: افتتاح آن نه تنها باعث کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت برای پایتخت و کرج می‌شود بلکه منافع اقتصادی متعددی برای کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به نحوه بهره‌برداری از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران بیان داشت: در صورت برقرار شدن تبادل دو طرف هریک از قطعات شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود برهمین اساس قطعه شماره ۴ با توجه به پیشرفت فیزیکی در صورت تکمیل عملیات اجرایی پل‌های تبادلی بر روی آزادراه تهران – قم، سپس قطعه شماره ۳ حدفاصل آزادراه تهران – ساوه تا جاده ماهدشت – اشتهارد تا پاییز سال ۹۸ و قطعات ۲ و ۱ تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول در پایان ۵ آزادراه کنارگذر جنوبی تهران، قطعه یک آزادراه تهران – شمال، آزادراه تهران – کرج (همت)، قطعه اول آزادراه خرم‌آباد – اراک و بخشی از آزادراه ارومیه- تبریز را جزو پروژه‌های قابل بهره‌برداری عنوان کرد.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

استاندار ایلام ابراز کرد: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود.

بهرام نیا همچنین از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: از پل رانشی تا سه راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش آسفالت تکمیل شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

بهرام نیا، همچنین از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر