Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:09:38 GMT

شخصیت های اثرگذار چهارمحال و بختیاری به جوانان معرفی شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۱۹۴

شخصیت های اثرگذار چهارمحال و بختیاری به جوانان معرفی شوند

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تاثیر گذاری چهره های فرهنگی و دینی در بین مردم گفت: شخصیت های دینی و فرهنگی اثرگذار استان ، در سطح ملی و جهانی معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز چهارشنبه در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تأکید کرد: این استان شخصیت های مهم در حوزه های مختلف به خصوص بخش معارف دینی و فرهنگی دارد که هنوز برای نسل جوان معرفی نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری موظفند نقش مطلوبی برای معرفی شخصیت های دینی اثر گذار و فرهنگی به نسل جوان ایفا کنند.
نکونام تصریح کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری همچنین پیمان نامه منعقد شده کارگزاران استان در نیمه شعبان را جدی بگیرند و آن را در دستگاه های اجرایی برجسته کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست مرحله نخست تدوین دانشنامه فرهنگی چهارمحال و بختیاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
همچنین احمدرضا بسیج، نادر پورارشد و مجتبی نوروزی به عنوان اعضای نخبه فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.
از مهمترین چهره های اثرگذار در بخش فقه و علوم دینی آیت الله دهکردی و جهانگیز قشقایی بودند که نقش مهمی در ارائه مفاهیم و علوم دینی در حوزه های علمیه داشتند.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي فرهنگي عمومي چهره هاي فرهنگي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد