Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:08:25 GMT

فرکی: خوشحالم در قائم‌شهر حضور دارم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۲۸۹

فرکی: خوشحالم در قائم‌شهر حضور دارم

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم که در بازی آخر، توفیق و قسمت شد که در شهر قائم‌شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: خوشحالم که در بازی آخر، توفیق و قسمت شد که در این شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها را از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دنبال می‌کردم و این اولین بار است که به عنوان مربی در اینجا حضور دارم.

صالح: ای کاش پیکان همیشه مانند 4 بازی آخر خود عمل می‌کرد

 

ادامه دارد...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران حسین فرکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران حسین فرکی تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتا تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

کد خبر 6082696

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر