Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:41:57 GMT

بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۳۴۰

بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز ددر نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان درهفته پایانی لیگ برتر فوتبال، با بیان اینکه از همه کسانی که در فصل جاری به فوتبال ایران با نیت خدایی کار کرده‌اند، تشکر می‌کنم، اظهار کرد: حاصل یک سال تلاش ما فردا است و یکسال زحمت کشیده‌ایم برای همچین روزی، با همه مشکلات در جایگاه امروز قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و با انگیزه‌ای که جلوی همه داشته‌ایم جلوی استقلال بازی کنیم. باید از همه تشکر کنم، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، کارگران و هیئت مدیره و همچنین بازیکنان که توانستیم با تلاش آن‌ها جایگاه خوب و با عزت برای سپاهان به وجود آوریم.

قلعه نویی با بیان اینکه جمعیت هوادارانی که به بازی سپاهان می‌آیند بسیار زیاد شده است، افزود: جمعیت در بازی تراکتور و سپاهان از تراکتور و پرسپولیس بیشتر بود. امیدوارم با یک بازی خوب سومی را بگیریم، در فوتبال اتفاق افتاده است که همه معادلات تغییر کند و جام عوض شود.

وی با بیان اینکه سال خوبی برای سپاهان بوده است، تصریح کرد: از لحاظ بودجه ۵ جدول بودیم و اگر به تیم سپاهان حب و بغض نبود با اختلاف صدر نشین می‌شدیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشته بودند، در عید نوروز ۲۴ ساعت تعطیل بودند و ۶ فرودین برای ما بازی گذاشتند. سپاهان و پدیده معادلات آقایان را بر هم زدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی فصل آینده در سپاهان می‌ماند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: گزینه اول و دوم و سوم قلعه نویی سپاهان است؛ باید بستر و شرایط فراهم شود و سال آینده شاخص‌ها تغییر می‌کند که امیدوارم سران باشگاه با آن موافقت کنند و با همه وجود دوست دارم در سپاهان بمانم. هرسال در دیگر تیم‌ها نهال درست می‌کنیم و کسان دیگه استفاده می‌کنند؛ دوست دارم دارم برای یک بار نهالی که میکارم را خودم استفاده کنم.

وی ادامه داد: من آدم حرفه‌ای هستم و سران سپاهان می‌توانید با گزینه‌های دیگری صحبت کنند؛ هیچ تیمی با من صحبت نکرده است و امیدوارم سال آینده اصفهان باشم؛ نمی‌خواهم خودم را تحمیل باشگاه کنم و اگر دوست داشتند قلعه نویی در اصفهان می‌ماند.

قلعه نویی در خصوص پیشنهاد سازمان لیگ به باشگاه‌ها در خصوص خرید بازیکن خارجی با توجه به شرایط ارز در کشور، گفت: سپاهان کمترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان خارجی را دارد، امیدوارم که شرایط اقتصادی برای همه مردم بهبود پیدا کند. تصمیم آبکی گرفتند؛ نمی‌شود که از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده نکرد؛ سازمان لیگ چند سال پیش قانون سقف قرار داد را مطرح کرد که شکست خورد و به جای اینکه قمت‌ها را پایین نگه دارد، بالا برد.

انتهای پیام/م

  نظر سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)