Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:12:06 GMT

دی یونگ: دی لیخت به درد بارسلونا می خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۳۶۹

دی یونگ: دی لیخت به درد بارسلونا می خورد

فرانکی دی یونگ، هافبک جدید بارسلونا، در مورد احتمال انتقال ماتیاس دی لیخت به نوکمپ صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چند ماه قبل انتقال فرانکی دی یونگ به نوکمپ را نهایی کرد و حالا در تلاش برای قطعی ساختن مراحل جذب دیگر ستاره آژاکس، ماتیاس دی لیخت است و فرانکی دی یونگ ضمن ابراز علاقه به رخ دادن این انتقال، مدعی شد از تصمیم نهایی مدافع هلندی خبر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانکی دی یونگ گفت: "صادقانه بگویم نمی دانم تصمیم ماتیاس دی لیخت برای آینده و تیم بعدی اش چیست. البته این تصمیم بسته به اوست و من نمی توانم علاقه ام به حضور دی لیخت در بارسلونا را پنهان کنم.

 

 

برای من بازی کردن کنار دی لیخت بسیار خوشایند است و همچنین معتقدم این انتقال به سود بارسلونا نیز خواهد بود، زیرا بازیکنی را جذب خواهد کرد که برای سالهای متمادی به درد این تیم خواهد خورد. من نمی توانم قول بدهم که در آینده به آژاکس برمی گردم. هیچکس نمی داند که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما من می توانم بگویم که آژاکس باشگاهی فوق العاده ای است و من احتمال بازگشت را رد نمی کنم.

 

شماره فصل بعد؟ هنوز مشخص نیست فصل بعد چه شماره ای بر تن خواهم کرد اما عبارت "دی یونگ" پشت لباس من ثبت خواهد شد."

فرانکی دی یونگ بارسلونا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم گلزنی در دقایق ابتدایی، بارسلونا نیمه اول را به شکل نگران‌کننده‌ای به پایان رساند. ابتدا آندریاس کریستنسن در دقیقه پنج تیم ژاوی هرناندز را به برتری رساند اما چند دقیقه بعد وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول اما اتفاقی رخ داد که ممکن است بر روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. در دقیقه ۴+۴۵ در نبردی ۵۰-۵۰ بر سر توپ در میانه میدان، فدریکو والورده با تکل دی‌یونگ را متوقف کرد. ستاره خط هافبک بارسا بلافاصله احساس درد کرد و به زمین افتاد.

با توجه به وضعیتی که داشت از همان لحظات اول می‌شد تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کادر پزشکی پس از ثانیه‌هایی بررسی شرایط دی‌یونگ و مصدومیت مچ پایش، او را از بازی خارج کرد.
ژاوی هم که یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داده بود، پدری را به جای او به زمین فرستاد.

دی‌یونگ پس از مصدومیت در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو چند هفته از میادین دور بود و برای دو بازی رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن موفق شد به ترکیب بارسا برگردد اما با این مصدومیت شدید به‌نظر می‌رسد چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس