Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@01:43:57 GMT

غیبت جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۶۰۶

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل پیکان تهران غایب بود. قرار بود جلالی از ساعت 19:15 امروز در نشست خبری شرکت کند.

به نظر می‌رسد غیبت جلالی به دلیل حواشی تمرین امروز قرمزپوشان قائمشهری بود؛ او به دلیل اینکه از حضور حمید مطهری در تمرین امروز ممانعت به عمل آمده بود در تمرین شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی درنشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت حضور استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام خواهند کرد افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های استان خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالین اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزاری صنعت، معدن و تجارت کشور‌های دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و بهمین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

محمد راضی جلالی تصریح کرد: جهت هماهنگی در راستای حضور قوی و گسترده‌ی استان در این نمایشگاه، نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، شرکت شهرکها، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی شیلات و میراث فرهنگی برگزار شد.

وی علت انتخاب این دستگاه‌ها را محوری‌تر بودن این دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی که بر عهده استان است، ارائه محصولات و توانمندی‌های استان با تاکید بر زنجیره‌های ارزش منتخب استان در حوزه شیلات، محصولات کشاورزی و خرما است.

راضی جلالی ادامه داد: کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌ها بزودی عملیاتی خواهد شد؛ محور اصلی برگزاری نمایشگاه اتاق بازرگانی، شیلات و جهاد کشاوری استان است و دستگاه‌های دیگر بصورت پیشتیبان فعالیت خواهند کرد و طی روز‌های آتی نشست‌های تکمیلی جهت برنامه ریزی نحوه حضور و نحوه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار به اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی دارای توانمندی‌های صادراتی و پیگیری جهت مشارکت گسترده این شرکت‌ها در نمایشگاه، در قالب غرفه‌های تخصصی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید