Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:26:17 GMT

توافق نهایی با ایگور پراهیچ انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۶۳۰

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، چند ماه قبل، توافقات میان باشگاه پدیده و ایگور پراهیچ شکل گرفت و پرونده شکایت این بازیکن کروات ،از نماینده خراسان رضوی در فیفا بسته‌شد، اما مدتی قبل دوباره به واسطه افزایش تحریم‌ها، پولی که قرار بود از منبع درآمد باشگاه پدیده از حضور خانزاده در جام جهانی، بابت برخی از بدیهی ها از جمله بدهی به ایگور پراهیچ پرداخت شود، برگشت خورد و به دست این بازیکن نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با حضور دکتر فرهاد حمیداوی به عنوان مالک باشگاه پدیده شهر خودرو، تلاش ها برای حل این موضوع افزایش یافت و در نهایت امروز، با برگزاری جلسات متعدد از سوی کمیته حقوقی باشگاه با وکیل و مشاود ایگور پراهیچ ، در نهایت رضایت این بازیکن جلب و بدین ترتیب پرونده بدهی باشگاه پدیده به ایگور پراهیچ بسته شد.

وکیل ایگور پراهیچ که در جلسه با دکتر حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو شرکت کرده‌بود، در نهایت پس از توافق اظهار کرد: از حضور در ایران و دیدار با دکتر حمیداوی به شدت خوشحالم. به ایران آمدم تا در مقام مشاور و وکیل ایگور پراهیچ، شرایط را بررسی نمایم و به وی ابلاغ کنم.

گوران ووسیتیچ افزود: طبق رای صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پدیده باید مطالبات ایگور را در فصول ۲۰۱۴/۱۵ و ۲۰۱۵/۱۶ پرداخت می کرد و در صورت عدم پرداخت، پدیده با جرایمی مثل کسر ۶ امتیاز و یا سقوط به دسته پایین تر روبه‌رو می‌شد. ایگور ۳ سال برای دریافت مطالباتش صبر کرد.

وی تاکید کرد: البته از شرایط خاص پدیده شهرخودرو و ایران نیز مطلع هستیم. خوشبختانه با حضور دکتر حمیداوی به عنوان مالک و رضا شاه‌منصوری به عنوان مدیر امور حقوقی باشگاه پدیده شرایط خوبی در این باشگاه ایجاد شده است. بر همین اساس جلساتی برگزار کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم تا این مشکل را حل کنیم.

گوران ووسیتیچ تاکید کرد: ما با جلسه ای که برگزار کردیم به تعهدات خود پایبند هستیم، ضمن اینکه دکتر حمیداوی هم بر این باور بودند تا هرچه زودتر این مشکل حل شود. قویاً اعتقاد دارم تیم پدیده شهر خودرو با حضور مالک جدید بهتر از قبل به کار ادامه خواهیم داد، زیرا ایشان حرفه‌ای و پرقدرت هستند.

وکیل ایگور پراهیچ گفت: همچنین باید بگویم که برای بازی فردای این تیم در آخرین مسابقه لیگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پدیده پیروز شود. من خیلی خوشحالم که با باشگاه پدیده شهرخودرو به توافق رسیدیم. اولین بار است به ایران می آیم و از لبخند زیبا و قلب بزرگ مردم ایران انرژی خوبی گرفتم و همین برای من کافی‌ست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران ایگور پراهیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد