Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:21:34 GMT

کار خدمت رسانی به مناطق سیل زده ایلام متوقف نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۶۵۵

کار خدمت رسانی به مناطق سیل زده ایلام متوقف نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با موضوع پیشگیری از حریق و گذر از پیک مصرف برق در استانداری ایلام اظهار داشت: استان ایلام از نظر جغرافیایی مستعد سیل است، مجموعه عوامل ستاد بحران در پیشگیری قبل سیل و امداد رسانی بعد از سیل فروردین ماه امسال سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بعد از سیل صدای ایلام را به گوش ایران رساندیم، بیان داشت: تعداد زیادی از مسئولان ارشد کشوری و لشکری به ایلام آمدند و از نزدیک از مناطق سیل زده استان بازدید و کمک‌های بسیار خوبی انجام دادند.

وی عنوان کرد: امروز موقع تخصیص اعتبارات مناطق سیل زده است، دستگاه‌های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مواظب باشند که اگر سامانه سجاد را به موقع بارگیری اطلاعاتی نکنند اعتباری به استان تعلق نمی‌گیرد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از همه دستگاه‌های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان می‌خواهم که به موقع اطلاعات را وارد سامانه کنند.

وی افزود: دستگاه‌های ذی ربط مجموع خسارت‌های وارد شده به مناطق سیل زده استان را بی کم و کاست وارد این سامانه کنند.

وی با اشاره به اینکه نگذارید همه کار خوب و ارزشمندی که در مراحل قبل و حین و بعد از سیل انجام شده با وارد نکردن اطلاعات از بین برود، عنوان کرد: مردم مناطق سیل زده را بیشتر درک و در اسرع وقت و در کم‌ترین زمان ممکن به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

استاندار ایلام اظهار داشت: کار خدمت رسانی به مناطق سیل زده نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل و توقف یابد.

وی افزود: الان در فصل کشاورزی هستیم، مرمت پمپاژها از اولویت‌های مهم خدمت رسانی در مناطق سیل زده است، ستاد بازسازی و نوسازی و کمیته‌های مربوطه به موقع کارها را انجام دهند و نگذارند کاری پشت گوش بیافتد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: بارش‌های کم نظیر امسال پوشش گیاهی زیادی در استان شکل داده است که همین پوشش گیاهی در فصل تابستان باید به خوبی مدیریت شود و تبدیل به حریق و بحران ثانویه نشود.

کد خبر 4618110

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام سیلاب قاسم سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد