Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان اجرایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی، ۵ قبضه سلاح شکاری و ۴۴ عدد انواع فشنگ غیرمجاز نیز کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زلقی در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، اظهار کرد: نیروی انتظامی به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

کشف سلاح غیرمجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مرحله اجراء درآمد.

او افزود:در بررسی انجام گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، گفت: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: در این طرح همچنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد