Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- استاندار تهران با اشاره به اقدامات استکبار به ویژه ایجاد یاس و ناامیدی در کشور گفت: رسانه ها و مدیران روابط عمومی خط مقدم مقابله با این اقدامات هستند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در ششمین جشنواره تجلیل از ستارگان روابط عمومی ایران که در تالار اجتماعات مجموعه تلاش وزارت کار برگزار شد اعلام کرد که در شرایط حساسی قرار داریم چرا که استکبار با تمامی ظرفیت جنگ اقتصادی؛ سیاسی و اجتماعی را بر علیه ملت ایران به راه انداخته و می خواهد ملت ایران را نا امید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی در کشور است که رسانه ها و مدیران روابط عمومی با فن؛ علم و قدرت تحلیل خود می توانند امید؛ اعتماد و نشاط را در کشور تزریق کنند.
استاندار تهران ادامه داد: روابط عمومی هنر؛ علم و فن است و هر سازمانی که از پویایی برخوردار است بدانید که یک مجموعه موفق روابط عمومی دارد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی از قدرت سنجش محیط و همچنین قدرت ارتباطی و کلامی برخوردار هستند و حیات؛ پویایی و زنده بودن هر سازمانی را تضمین می کنند.
محسنی بندپی همچنین از حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی در جلسات شورای مدیران خبر داد و گفت: در نظر داریم این دستورالعمل را به تمامی دستگاه ها ارسال کنیم چرا که حضور مدیران روابط عمومی در این جلسات مهم و ضروری است چرا که مدیران روابط عمومی مشاوران امین دستگاه های اجرایی هستند و پیونده دهنده ارتباطات درون سازمان با بیرون سازمان هستند.
تهرام/7243//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استانداري روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، پرواز‌های امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس، در مسیر‌های تهران_کرمان_تهران و پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان_بغداد_کرمان، به‌دلیل محدودیت عملیاتی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا لغو و زمان جدید پرواز از طریق پیامک از طرف شرکت هواپیمایی مربوطه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده بود: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم