Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:50:18 GMT

بالگرد اورژانس جهرم، کوهنورد حادثه دیده فسایی را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۸۹۶

بالگرد اورژانس جهرم، کوهنورد حادثه دیده فسایی را نجات داد

شیراز-ایرنا- کوهنوردی که در صعود به یکی از کوه های اطراف منطقه میان شهر فسا دچار حادثه شده بود با اعزام بالگرد اورژانس جهرم به محل سانحه، به بیمارستان انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه که امروز (بیست و پنجم اردیبهشت) رخ داد، بالگرد اورژانس جهرم پس از درخواست مرکز اورژانس فسا ظرف 20 دقیقه به محل حادثه که منطقه ای سخت گذر است، رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رحمانیان بیان کرد: تکنسین های اورژانس جهرم پس از اقدامات درمانی اولیه، کوهنورد حادثه دیده را به بیمارستان فسا انتقال دادند.
رحمانیان گفت: بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری نیز بالگرد اورژانس جهرم، مرد 43 ساله ای را که از ارتفاع 25 متری یکی از کوه های اطراف شهرستان فسا سقوط کرده به بیمارستان فسا انتقال دادند.
مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم اظهار داشت: همچنین در حادثه‌ دیگری که عصر بیست و دوم اردیبهشت ماه برای مرد 46 ساله ای در کوه های نوبندگان فسا اتفاق افتاد، بنا به درخواست اورژانس فسا، بالگرد اورژانس جهرم برای نجات فرد حادثه دیده که از ارتفاع 20 متری سقوط کرده بود به پرواز درآمد.
به گفته رحمانیان، تیم درمانی بالگرد اورژانس 115 جهرم پس از 12دقیقه عملیات امداد و نجات، مصدوم را که از قسمت پا دچار خونریزی شدید شده بود به بیمارستان فسا منتقل کردند.
مصدومان دو حادثه یاد شده برای چیدن گیاهان دارویی به کوه‌های شهرستان فسا رفته بودند.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری و شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده اند.
9910 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بالگرد اورژانس نجات مصدوم شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد

"سید حسین طباطبایی" روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد