Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان ایران با کسب چهارمین پیروزی متوالی ضمن صعود به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در منچستر انگلیس، مهلا مؤمن زاده نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی در حالی که با نتیجه ۲۰ بر ۷ مقابل لنا استوجکویک از کرواسی عقب بود، در پایان با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به برتری رسید تا ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با برنده دیدار کانادا و چین مصاف می‌کند.

مومن‌زاده پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپایاز قزاقستان با نتیجه ۲۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مقابل «جوردیناسمیت» انگلیسی که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه ۱۷ بر ۷ به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز برابر گالینا مدودوا از روسیه با نتیجه ۲۳ بر ۳ به برتری رسید.

قطعی شدن مدال برنز مؤمن زاده در جهان در حالی است پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان موفق به کسب مدال جهانی شده بود.


محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم

رسول گرمسیری فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید