Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:30:12 GMT

سخنان ظریف بعد از ورود به ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۱۰۵

وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به توکیو گفت: بعد از اقدامات آمریکا و تنش زایی هایی که داشته است ضرورت دارد که با کشورهای و شرکای مهم جمهوری اسلامی ایران مشورت‌هایی صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به توکیو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از اقدامات آمریکا و تنش زایی هایی که داشته است ضرورت دارد که با کشورهای و شرکای مهم جمهوری اسلامی ایران مشورت‌هایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دعوت وزیر خارجه ژاپن که علاقه دارد گفتگویی در این زمینه انجام شود به ژاپن سفر کرده ام، افزود: انشاالله فردا گفتگوهایی خواهیم داشت.   منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است

وزیر امور خارجه انگلیس عدم همکاری کابینه بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر (رژیم) اسرائیل برای ورود کمک‌های انسانی کافی به غزه را زیر سوال برده و خواستار بازگشایی گذرگاه‌های بیشتری برای ورود غذا و دارو به این باریکه شد.

به گزارش ایرنا از روزنامه گاردین، دیوید کامرون، ‌وزیر خارجه انگلیس با بیان این‌که در طول ۲۰ سال آشنایی با بنیامین نتانیاهو، ‌نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل «مباحث و اختلافات زیادی» با او داشته، ‌محدودیت های سخت اعمال شده از سوی اسرائیلی‌ها برای ورود کمک‌های انسانی به غزه را یکی از این موارد اختلافی برشمرد.

وی با "غیرقابل قبول خواندن" وضعیت انسانی در غزه، افزود: تعداد زیادی از مردم غزه گرسنه هستند و افراد زیادی نمی توانند آب و دارو تهیه کنند.

کامرون عدم ورود کمک‌های انسانی کافی به غزه را "اشتباه" توصیف و تاکید کرد که اسرائیلی‌ها باید گذرگاه‌ها را به منظور ورود کامیون‌های امدادرسانی بیشتر باز کنند.

نخست وزیر سابق انگلیس همچنین با اشاره به هدف قرار گرفتن و کشته شدن کارگران عضو گروه آشپزخانه مرکزی جهانی توسط نظامیان صهیونیستی که تعدادی از آنها شهروند انگلیسی بودند، افزود: "باید مطمئن شویم که امدادگران می توانند در غزه فعالیت کنند."

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است

دیگر خبرها

  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • امیرعبداللهیان در تماس فیدان: حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • گفت و گوی تلفنی امیرعبداللهیان و فیدان
  • امیرعبداللهیان در تماس وزیر خارجه ترکیه: حمله اسرائیل به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • امیرعبداللهیان در تماس فیدان:حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • وزیر خارجه ترکیه: خواهان تشدید تنش‌ها در منطقه نیستیم