Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:54:41 GMT

۲۲ هزار نفر از فارس در مسابقات قرآن شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۱۸۶

۲۲ هزار نفر از فارس در مسابقات قرآن شرکت کردند

بهرامی نسب گفت: شیراز با ۱۲ هزار نفر شرکت کننده در بخش کتبی و ۱۰ هزار نفر در بخش آوایی مسابقات رتبه نخست کشوری را ۱۱ رشته به دست آورد یعنی جمعا ۲۲ هزار نفر در مسابقات شرکت کردند و استان خراسان با ۲ هزار نفر رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب» امشب (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت) در آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین مسابقات قرآن کریم دارالقرآن مرکزی سپاه فجر استان فارس و اختتامیه قرآن آموزی بیش از ۶۰۰ قرآن پژوه دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت سپاه احمد بن موسی (ع) با اشاره خطبه های از نهج البلاغه در مورد قرآن گفت: برای رسیدن به سر منزل در جامعه امروز نباید دست قرآن و اهل بیت (ع) را رها نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس افزود: این بیست و ششمین جشنواره قرآن در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) باید در شیراز چراغ شد و به تعبیر مقام معظم رهبری شیراز قله است و ما باید این قله را حفظ کنیم و رتبه نخست در این مسابقات این را ثابت کرد.

 

وی بیان کرد: شیراز با ۱۲ هزار نفر شرکت کننده در بخش کتبی و ۱۰ هزار نفر در بخش آوایی مسابقات رتبه نخست کشوری را ۱۱ رشته به دست آورد یعنی جمعا 22 هزار نفر در مسابقات شرکت کردند و استان خراسان با ۲ هزار نفر رتبه دوم را به دست آورد.

 

بهرامی نسب از برگزاری مسابقات پویش قرآنی در استان خبر داد و گفت: محافل قرآنی در حال اجراست و جشنواره قرآنی یک کار نوآورانه است، ترنم دانشجویی در دانشگاه ها و برنامه های دیگری در حلقه های صالحین انجام می شود.

 

وی رسالت بسیجیان را بیانیه گام دوم خواند و افزود: بسیج طرحی به نام «جوانان گام دوم انقلاب» با اشرافیت امام جمعه شیراز به صورت جزئیات تدوین شده است، گام دوم ۶ هزار کلمه دارد و ۵۰ بار به جوانان پرداخته است، به زودی این طرح به جوانان ابلاغ می شود.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس با بیان اینکه خودسازی سبب رسیدن به جامعه پردازی و تمدن سازی می رسد، تاکید کرد: خودسازی در پرتو قرآن و اهل بیت (ع) به دست می آید.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان اردبیل قرآن آیت الله مصباح یزدی جشن گلریزان شیراز کانون های مساجد رمضان مسابقات قرآن شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد