Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:48:58 GMT

اهالی روستای نردین میامی به یاری سیلزدگان شتافتند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۲۰۳

اهالی روستای نردین میامی به یاری سیلزدگان شتافتند

شاهرود - ایرنا -اهالی روستای نردین میامی عصر روز چهارشنبه با اعزام موکب به یاری سیلزدگان استان لرستان شتافتند.

به گزارش ایرنا ، این موکب پیش از این برای زایران امام حسین (ع) در ایام اربعین شهادت آن حضرت خدمات رسانی می کرد.
در حاشیه آیین اعزام این موکب که با حضور جمعی از مردم و مسوولان برگزار شد ، احمد کیوان مدیر موکب عزاداران نردین به خبرنگار ایرنا گفت : پیرو دستور اعلام شده مبنی بر فعال کردن مواکب اربعین ، مردم روستا تصمیم گرفتند یک گروه 10 نفری را به مناطق سیلزده اعزام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : این موکب قرار است در روستای 'چم مهر ' پلدختر مستقر شده و به مدت 10 روز برای سیلزدگان غذای گرم تهیه کند.
کیوان گفت: پخت و توزیع نان و غذای گرم در سه وعده غذایی نهار، شام و صبحانه از جمله خدمات موکب نردین می باشد.
روستای چم مهر یکی از بزرگترین روستاهای استان لرستان در بخش مرکزی شهرستان پلدختر و در کنار رودخانه کشکان قرار دارد و چون تجمع آب رودخانه‌های لرستان در این نقطه تجمیع شده و وارد رود سیمره می‌شود، تا 90 درصد تخریب شده است.
موکب نردین هرسال در ایام اربعین حسینی (ع) درنجف اشرف صحن حضرت زهرا(س) با پخت غذای گرم پذیرای هزاران زائر است.
روستای نردین ازتوابع بخش کالپوش با جمعیتی بیش از چهار هزارتن در110 کیلومتری شمال شرق شهرستان میامی قرار دارد.
شهرستان میامی با بیش از 40 هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7357/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناطق سيلزده ميامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال هشت پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زیرساخت‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقا می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی‌محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هشت پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زیرساخت‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول 155 متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک‌آباد با ظرفیت 200 متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک‌آباد از جمله این طرح ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول 1500 متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول 1200 متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول 1900 متر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

به گفته نادرخانی اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول 1200 متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول 400 متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول 1100 متر نیز دیگر طرح های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می شود؛ با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر 8 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

به گزارش تسنیم، شهرستان سلطانیه با 29 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از هشت شهرستان زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • آداب و رسوم ماندگار اهالی کن | از سنگ‌زنی تا خرمن پلو و وحر
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای پاراقشلاق از آنتن دهی ضعیف موبایل
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه
  • ۲۵ هزار هکتار اراضی میامی زیر کشت غلات قرار گرفت