Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:27:31 GMT

ساختار جدید آموزش و پرورش اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۳۷۹

ساختار جدید آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش پس از تهیه توسط این وزارتخانه و تائید آن از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

در رأس این نمودار وزیر آموزش‌وپرورش قرار دارد و شش معاونت آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، پرورشی و فرهنگی، تربیت‌بدنی، حقوقی و امور مجلس، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در زیرمجموعه آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمودار سازمانی جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با دفتر وزارتی تلفیق‌شده و مرکز  امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی را تشکیل می‌دهند و همچنین مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در زیرمجموعه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع تلفیق‌شده است.

در معاونت متوسطه، دو دفتر آموزش فنی حرفه‌ای و کاردانش در هم تلفیق‌شده و دفتر جدیدی را تشکیل داده‌اند و در معاونت آموزش ابتدایی برای اولین بار دفتر توسعه عدالت آموزشی و عشایر تأسیس‌شده است.

همچنین با مقایسه دو نمودار قبلی و جدید مشاهده می کنیم، معاونت تربیت‌بدنی از سه دفتر به دو دفتر، معاونت متوسطه از چهار دفتر به سه دفتر، معاونت آموزش ابتدایی از سه دفتر به دو دفتر در نمودار جدید کاهش پیداکرده است و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع از چهار دفتر به پنج دفتر در نمودار سازمانی جدید افزایش‌یافته است.

این نمودار را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/


جزئیات ساختار جدید وزارت آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمید طریفی حسینی در گرمسار گفت : مهم‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در مقطع   ابتدایی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی است که  مهم‌ترین رکن آن  تامین نیروی انسانی است ؛ در همین راستا ۲۸ هزار نفر نیروی جدید که در آزمون پذیرفته شده اند وارد دوره ابتدایی خواهند شد

وی افزود: توانمند سازی حرفه‌ای نیرو‌ها در دوره ابتدایی  در حال اجراست و در همین رابطه پارسال ۱۹۶ هزار  معلم در طرح شهید همت در ۷ عنوان درسی شرکت کردند .
وی گفت: در بخش برنامه درسی در دوره ابتدایی به دنبال صلاح و بازنگری جدول عناوین درسی و همچنین تغییرات کتب درسی هستیم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از  برنامه ریزی برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی و به خصوص برای دانش آموزان دختر خبر داد و گفت : این طرح به منظور تقویت سلامت دانش آموزان و افزایش سواد حرکتی آنها ، ایجاد  محیط با نشاط و استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی در مدارس اجرا می شود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد