Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:33:48 GMT

تقابلی با جلالی ندارم/امیدوارم بازی خوبی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۳۸۷

تقابلی با جلالی ندارم/امیدوارم بازی خوبی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش پیکان تهران برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در محل هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر گفت: هیچ حساسیتی در خصوص هیچ اتفاقی در فوتبال تجربه نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی هدایت و پیروزی تیمم خواهد بود تا نتیجه خوبی در کارنامه خودم ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته من مخالف مطرح شدن بحث‌های اینچنینی نیستم، اما حساسیتی روی آن هم ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه این نخستین باری نیست که من جایگزین جلالی در تیمی می‌شوم، ادامه داد، پیش از این و در زمانی این جابجایی‌ها میان من و جلالی در تیم‌های پاس، فولاد و سایپا رخ داده و این موارد در فوتبال امروز زیاده دیده شده است.

امیدوارم بازی خوبی شود

فرکی در خصوص مصاف دو تیم پیکان و نساجی مازندران نیز گفت، نساجی در بازی‌های خانگی با وجود آنکه سال نخست حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با انگیزه‌های خاص خود در دیدار خانگی خود به مصاف حریفان می‌رود.

وی اضافه کرد، امیدوارم هر دو تیم، بازی خوب، باکیفیتی و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

همیشه طرفدار نساجی با تماشاگرانش بودم

سرمربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه به طور معمول بازی‌های تیم نساجی را از طریق صداوسیما و پخش زنده‌هایی که داشت دنبال می‌کردم، گفت: قرار گرفتن در مقابل هواداران پرشور تیم نساجی مازندران واقعاً توفیق می‌خواهد که در بازی آخر قسمت شد که در این شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم.

فرکی گفت، که واقعاً همیشه عشق مردم به تیم نساجی مازندران ریشه‌ای بوده و واقعاً من طرفدار حضور چنین تیم‌هایی در لیگ برتر هستم.

وی همچنین به تغییرات در کادر فنی دو تیم در این فصل نیز اشاره کرد و گفت، هر دو تیم در طول فصل تغییراتی در کادر فنی داشته‌اند، نکونام در نیم‌فصل اول زحمات زیادی کشید و آقای جلالی در نیم‌فصل دوم به نساجی آمد و درحالی که آقای جلالی در نیم‌فصل اول را در پیکان حضور داشت و شاید قسمت این بود که در روز پایانی و دیدار مقابل نساجی، رودرروی هم قرار بگیریم.

دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائ مشهر به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 4618152

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرکی تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود شکست مقابل آلومینیوم اراک در روزهای پایانی سال 1402 اما همچنان امیدوارانه برای بقا در لیگ برتر کارش را دنبال می‌کند. نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و با تیم بالایی خود(استقلال خوزستان) یک امتیاز فاصله دارد.

در چنین شرایطی حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی نساجی شوک مثبتی را به این تیم وارد کرده است؛ الهامی که نزد هواداران نساجی هم محبوبیت ویژه ای دارد در تعطیلی لیگ برتر سعی دارد به بهترین شکل شاگردانش را برای مسابقه با ملوان در هفته بیست و دوم کند.

الهامی ماموریت دشوار بقای نساجی را با جدیت جلو می‌برد؛ او و همه اعضای باشگاه نساجی تلاش می‌کنند تا بتوانند در 9 هفته پایانی مسابقات امتیازات لازم را جمع کنند و از پایین جدول جدا شوند.

نساجی سه فصل پیش هم شرایط مشابهی را در لیگ برتر داشت که با حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی این تیم، متحول شد و توانست در جدول بالا بیاید. حالا هم این سرمربی باتجربه امید دارد یکبار دیگر خطر سقوط را از تیم پرهوادار مازندران برهاند و بتواند کاری بزرگ را برای هواداران نساجی انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!