Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:19:33 GMT

خداحافظی مجید جلالی وقائم مقام تیم نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۴۰۴

خداحافظی مجید جلالی وقائم مقام تیم نساجی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، به علت حواشی که در پی مصاحبه تند " حمید مطهری" دستیار او علیه" فرهاد صنیعی فر" یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران و جلوگیری از حضور این مربی در تمرین گروهی عصر چهارشنبه این تیم که با دخالت نیروی انتظامی و ممانعت از ورود مطهری شده بود، به نشانه این حواشی مجید جلالی به شدت ناراحت و از این تیم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مطهری هفته گذشته و به علت مصاحبه‌هایی که از سوی او در رسانه‌ها در خصوص مشکلات این تیم انجام شد، از سوی مالکان این باشگاه کنار گذاشته شده بود، تا جلالی نیز نسبت به این اخراج دستیارش موضع گیری کند.

در پی این اتفاق‌ها " جلالی " در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران نیز شرکت نکرده بود.

خداحافظی قائم مقام باشگاه نساجی مازندران

به دنبال اعلام خداحافظی مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران "محمد کاظمی"، قائم مقام این باشگاه نیز به دنبال اتفاقات عصر چهارشنبه تمرینات تیم نساجی طی بیانیه‌ای از باشگاه نساجی خداحافظی کرد.

به گزارش مهر، کاظمی در متن خداحافظی خود نوشته، حدود ۱۷ ماه پر فراز و نشیب را در تیم محبوب شهرم پشت سر گذاشتم و حالا زمان خداحافظی و کناره گیری رسیده است، دوست داشتم آخرین بازی تیم هم سپری شده و سپس با آرامش خاطر سکان تیم را به دست مدیری توانمندتر بسپارم تا نساجی عزیز به سوی رده‌های بالاتر جدول و حتی کسب سهمیه آسیا رهنمون شود اما اتفاقات امروز تمرین سبب شد تحمل دیگر ماندن از من سلب شود که بابت آن از همه کسانی که دل در گروه نساجی کبیر دارند.

نساجی مازندران در هفته هفته سی ام و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان تهران است.

نساجی از ۲۹ بازی گذشته با ۳۳ امتیاز در رده یازدهم و پیکان تهران با همین تعداد بازی و ۳۴ امتیاز در رده نهم قرار دارد و در صورت برد نساجی در این بازی این تیم به جایگاه نهم صعود می‌کند.

کد خبر 4618153

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید جلالی تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این دو تیم هویت جغرافیایی منطقه خودشان هستند، گفت: اگرچه با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف به ارائه فوتبال با کیفیت و تلاش برای برد نساجی هستیم   مربی نساجی افزود: تمرین‌های این تیم پس از حضورِ ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود تا حس خوبی بین سرمربی تیم و کادر فنی نساجی با تماشاگران ایجاد شود.

او با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه ادامه داد: حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهد و باعث می‌شود در روز‌های سخت گام‌های محکم‌تری برداریم.

مربی نساجی با ابراز امیدواری برای بازگشت روز‌های خوب این تیم و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: اشتباهات بازیکنان قطعا در آینده نزدیک رفع می‌شود و روز‌های خوب سراغ این تیم خواهد آمد.

مصطفی صداقت تمام ارکان نساجی شرح وظیفه خودشان را به بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

نساجی و تراکتور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم می‌روند

نساجی با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول قرار دارند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • ببینید | نساجی مازندران - تراکتور
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!