Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پل پوگبا» برای ادای فریضه حج عمره در ماه مبارک رمضان به مکه مکرمه و مسجد النبی سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، «پل پوگبا» ستاره فوتبال فرانسه و بازیکن باشگاه منچستر یونایند انگلیس برای ادای مناسک حج عمره در ماه پرفضیلت رمضان به عربستان سفر کرد.

یک فیلم ویدیویی از این بازیکن منتخب فرانسه در شبکه ارتباط اجتماعی توئیتر منتشر شده است که روز گذشته(سه شنبه 24 اردیبهشت) درحال تناول افطاری در مسجد النبی در مدینه منوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که وی مناسک حج عمره را در مکه مکرمه بجا آورد.

پوگبا برای سومین بار است که برای ادای مناسک حج عمره به مکه مکرمه سفر کرده است.

این بازیکن مسلمان منچستر یونایتد تمایل دارد تا مناسک حج عمره را در طول ماه مبارک رمضان ادا کند، همچنین پیش از این تعدادی از هواداران وی در شبکه های اجتماعی،بارها تصاویری از این ستاره فوتبال را هنگام ادای نماز در شهر منچستر منتشر کردند.

پوگبا به تعدادی از ستارهای مشهور فوتبال جهان که تمایل به ادای فریضه مناسک حج عمره دارند، پیوسته است، پیش از این تعدادی از بازیکنان مسلمان از جمله «ریاض محرز» ستاره الجزایری تیم لستر سیتی، «مسعود اوزیل»، «سامی خضیره»، «کریم بنزما»، «فرانک ریبری»، «آردا توران» و «نوری شاهین»، «ادین دزیکو» و دیگر بازیکنان برای مناسک حج به مکه مکرمه سفر کردند.

گفتنی است، پل لبایل پوگبا، فوتبالیست فرانسوی تیم ملی این کشور و باشگاه منچستر یونایتد است؛ وی پیش از این در تیم یوونتوس نیز بازی می کرده است.  پوگبا در سال 2013 میلادی توانست جایزه پسرطلایی فوتبال را بگیرد. وی را می توان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه دانست که باعث شد این تیم به مقام قهرمانی دست یابد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مصلی قرآن کریم قرآن خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان اردبیل سبک زندگی اسلامی فضای مجازی آمریکا پل پوگبا رمضان حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در ماه مبارک رمضان مسجد جامع وحسینیه منشاد حال وهوایی دیگر به خود گرفته ومردم روزه دار با حضور در مراسم‌های نماز جماعت، جزء خوانی قرآن وافطاری این ایام را به نحو باشکوهی گرامی می‌دارند.  ویژه برنامه افطاری مهمترین فعالیت‌های خیرین ومردمی است وروزانه بیش از ۶۰۰ نفر از روزه داران بر سر سفره افطار می‌نشیند.  به گفته سلیمی سرپرست برنامه افطاری وسحری منشاد، در ایام ماه مبارک رمضان بیش از بیست هزار پرس غذای گرم در اشپزخانه مسجد جامع منشاد طبخ وبین روزه داران توزیع می‌شود.  نظیر چنین مراسمی در هفت نقطه از مساجد محلی منشاد ومساجد جامع روستا‌های گل افشان، گهور ودره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پهن شدن سفره افطاری در مسجد بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم + تصاویر
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم
  • انتقاد تند از علی مطهری، سرلیست «صدای ملت» | مردم ادای شادی درمی‌آورند | نوروز ایرانی تعطیل بردار نیست | به دنبال تبدیل عید به عزایید؟
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد
  • ماجرای هجوم دستفروش‌ها به مسجد سپهسالار و امامزاده زید(ع)