Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:27:16 GMT

رقبای آرمین هادی پور مشخص شدند/ مومن زاده فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۵۲۱

رقبای آرمین هادی پور مشخص شدند/ مومن زاده فینالیست شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور در سالن «آرنا» شهر منچسترجریان دارد فردا پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه آرمین هادی پور تنها نماینده ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم می‌باشد. میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم که روادید دریافت نکرد و در تهران ماند و در دو وزن بانوان هم تیم ایران نماینده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی‌پور در وزن ۵۴- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست به مصاف برنده دیدار نیجر و اکوادور می‌رود. آرمین در مرحله یک‌هشتم برابر یکی از تکواندوکاران مولداوی، آرژانتین، عمان و هلند قرار می‌گیرد.

تیم ایران امروز سه نماینده در این مسابقات داشت که محمد حسن پلنگ افکن و اکرم خدابنده از دور مسابقات حذف شدند و مهلا مؤمن زاده نیز در وزن ۴۶- کیلوگرم به دیدار نیمه نهایی راه یافت و با پیروزی ١١ بر ٩ برابر حریف چینی به برتری رسید و راهی فینال شد.

این دوره از مسابقات به مدت روز در انگلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4618131

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو آرمین هادی پور تکواندو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد