Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین رونمایی از بزرگترین سامانه جهادی کشور که با حضور فرماندهان سپاه‌های استانی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، شرایط امروز انقلاب اسلامی را حساس‌تر از هر زمان دیگری توصیف و گفت: این مقطع از تاریخ به دلیل آنکه دشمن با تمام ظرفیت‌های ممکن خود به میدان تقابل با ما پای گذاشته است، سرنوشت سازترین مقطع انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در فراز یک تقابل تمام عیار با دشمن قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌ها سعی در ایجاد تزلزل در ذهن‌ها و قلب‌ها و شکستن ثبات قدم و پایداری ملت ایران دارند؛ اما غافل از آنکه آرامش، امنیت، عزت و شکوه ملت ایران مرهون میدان‌های مقاومت، ایستادگی و پایمردی بوده و به فضل الهی دشمنان در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند.

وی افزود: دشمنان ما به آخر خط رسیده‌اند و برغم هیبت ظاهری، از درون دچار پوکی استخوان هستند.

سر لشکر سلامی برخورداری از نعمت رهبری بزرگ، آرمان و ملت بزرگ و نیز دشمنان و رقبایی در مقیاس جهانی را از عناصر اقتدار ایران اسلامی برشمرد وافزود: زمانی که امام خمینی (ره) از راهبرد دفاع همه جانبه سخن گفتند، ما قادر به درک آن نبودیم؛ در حالی که این الهام، شهود و احساس درونی عمیق ایشان نسبت به تحولات آینده بود؛ در واقع امام بزرگوار ما تشخیص دادند که روزگاری ما در صحنه دفاعی همه جانبه در برابر دشمنان قرار خواهیم گرفت.

وی دامنه قدرت هر کشور را به وسعت آرمانها و ذهن‌های بزرگ آن کشور توصیف و تصریح کرد: آرمان ما اتصال به ظهور و حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه بشری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین توجه به واقعیات و عدم توقف در آن، در نقطه کانونی آرمان گرایی و آرمان خواهی قرار دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه بسیج در میدان عمل رشد می‌کند، نقش آفرینی جهادی و ایثارگرانه آحاد مردم به ویژه بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان سیل زده را بسیار ستودنی خواند و خطاب به فرماندهان اظهار کرد: برای بسیج میدان عملی از جنس جهاد بسازید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بابت اجرای عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: آلمان سفیر ایران را احضار کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

بر این اساس در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیاتی در سرزمین های اشغالی آغاز کرد.

دو اطلاعیه سپاه پاسداران درباره عملیات وعده صادق

* اطلاعیه اول

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

* اطلاعیه دوم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227233 برچسب‌ها حسین امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد