Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین رونمایی از بزرگترین سامانه جهادی کشور که با حضور فرماندهان سپاه‌های استانی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، شرایط امروز انقلاب اسلامی را حساس‌تر از هر زمان دیگری توصیف و گفت: این مقطع از تاریخ به دلیل آنکه دشمن با تمام ظرفیت‌های ممکن خود به میدان تقابل با ما پای گذاشته است، سرنوشت سازترین مقطع انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز در فراز یک تقابل تمام عیار با دشمن قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌ها سعی در ایجاد تزلزل در ذهن‌ها و قلب‌ها و شکستن ثبات قدم و پایداری ملت ایران دارند؛ اما غافل از آنکه آرامش، امنیت، عزت و شکوه ملت ایران مرهون میدان‌های مقاومت، ایستادگی و پایمردی بوده و به فضل الهی دشمنان در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند.

وی افزود: دشمنان ما به آخر خط رسیده‌اند و برغم هیبت ظاهری، از درون دچار پوکی استخوان هستند.

سر لشکر سلامی برخورداری از نعمت رهبری بزرگ، آرمان و ملت بزرگ و نیز دشمنان و رقبایی در مقیاس جهانی را از عناصر اقتدار ایران اسلامی برشمرد وافزود: زمانی که امام خمینی (ره) از راهبرد دفاع همه جانبه سخن گفتند، ما قادر به درک آن نبودیم؛ در حالی که این الهام، شهود و احساس درونی عمیق ایشان نسبت به تحولات آینده بود؛ در واقع امام بزرگوار ما تشخیص دادند که روزگاری ما در صحنه دفاعی همه جانبه در برابر دشمنان قرار خواهیم گرفت.

وی دامنه قدرت هر کشور را به وسعت آرمانها و ذهن‌های بزرگ آن کشور توصیف و تصریح کرد: آرمان ما اتصال به ظهور و حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه بشری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین توجه به واقعیات و عدم توقف در آن، در نقطه کانونی آرمان گرایی و آرمان خواهی قرار دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه بسیج در میدان عمل رشد می‌کند، نقش آفرینی جهادی و ایثارگرانه آحاد مردم به ویژه بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان سیل زده را بسیار ستودنی خواند و خطاب به فرماندهان اظهار کرد: برای بسیج میدان عملی از جنس جهاد بسازید. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد را خنثی کننده توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز واکنش‌های سریع و به موقع سپاه پاسداران علیه خباثت و شرارت دشمنان بیش از پیش نمایان شده است.

وی با یادآوری اینکه بی‌شک تشکیل سپاه پاسداران را باید یکی از آینده‌نگری‌های امام راحل دانست که امروز این آینده‌نگری بیش از گذشته بر همگان نمایان شده است، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با بنیان گذاشتن انقلاب اسلامی، اقدامی تاریخی را در منطقه رقم زدند که تشکیل سپاه پاسداران و بسیج را باید یکی از اقدامات ارزشمند امام راحل عنوان کرد.

امام جمعه زنجان در ادامه از سپاه پاسداران به عنوان نیروی مولد انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، این نهاد انقلابی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده و بی‌تردید این نیروی واکنش سریع و مردمی، امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران پا را فراتر گذاشته و هدایت‌گری نیروهای مقاومت در جهان اسلام را نیز عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فارغ از همه این تعاریف، تعریف جامع‌تری از سپاه پاسداران داشته باشیم، باید گفت که این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین مجموعه ضد تروریستی جهان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته پیش رو، سالروز شهدای ورزشکار را داریم، اضافه کرد: طبق آمار ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال‌آور جزو شهدا و ۱۰۰ نفر نیز در زمره شهدای ورزشکار مدافع حرم هستند.

کد خبر 6082528

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • عیار تسلیحات ایرانی در عملیات «وعده صادق» مشخص شد
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند