Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:46:05 GMT

همایش «خدیجه، مادر امت» در۳۲ بقعه متبرکه زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۶۲۴

همایش «خدیجه، مادر امت» در۳۲ بقعه متبرکه زنجان برگزار می شود

حجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان مراسم بزرگداشت همایش «خدیجه، مادر امت» در بیش از ۳۲ بقعه متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه حضرت خدیجه (س) نمونه کامل الگوی زن مسلمان در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار تمام ثروت خود را درراه دعوت اسلام و ترویج دین اسلام خرج کردند و اگر کمک‌های خدیجه (س) نبود، در پیشرفت اسلام اختلال پیش می‌آمد، بنابراین امروز هم بانوان در این شرایط که دشمن با هجمه فرهنگی وارد میدان شده اند برای تقویت دین اسلام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حضرت خدیجه (س) الگویی بارز برای زنان است و امروز هم باید بانوان باعفت و پاک‌دامنی خود فرزندانی متدین تربیت کنند.

جنتی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن گرامیداشت وفات حضرت خدیجه (س) تأکید کرد و یاد آور شد: مدیحه‌سرایی، توزیع کتابچه و نرم‌افزار اندروید مرتبط با حضرت خدیجه (س) و برگزاری مراسم ختم قرآن کریم در دهمین روز ماه مبارک رمضان ازجمله برنامه‌های اجرایی مهم است.

وی افزود: تبلیغ کتاب فانوس ویژه وفات حضرت خدیجه (س) از دیگر برنامه‌های مهم سالروز وفات حضرت خدیجه (س) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری محفل قرآنی و جمع خوانی قرآنی کریم در ۱۰۰۰ مسجد استان زنجان خبر داد و افزود: طی ماه مبارک رمضان مساجد و بقاع متبرکه میزبان جمع خوانی قرآن کریم هستند.

کد خبر 4618145

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جنتی اداره کل اوقاف زنجان حضرت خدیجه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح در استان زنجان صبح چهارشنبه همزمان با روز ارتش با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد. 

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود