Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در سخنانی با اشاره به خسارت‌های سیلاب به واحدهای تولیدی و تصمیمات اخذ شده در این رابطه، اظهار داشت: در هیچ کدام از آئین نامه‌های مدیریت بحران کشور خسارت واحدهای صنفی و صنعتی دیده نشده است و این سیلاب به اقتصاد لرستان ضربه مهمی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا مدلی با هماهنگی استانداری و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان تهیه شده است، گفت: ما در این مدل که روز شنبه در شورای معاونین آن را ارائه خواهیم داد دو تکلیف را تعیین کرده ایم، یک تکلیف برای بخش خصوصی و در حمایت از بخش خصوصی و دیگری حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه در این مدل تعریف کرده ایم که به چه شکلی به واحدهای صنفی، صنعتی و به خصوص واحدهای آسیب دیه در سیل کمک کنیم، گفت: در این رابطه کمک‌ها با نگاه به رونق واحد صورت می‌گیرد.

صفی خانی با تاکید بر اینکه در کوتاه مدت بیمه‌های بیکاری و حمایت‌های اجتماعی می‌تواند به این واحدها کمک کند، افزود: اما واقعیت این است که اگر بخواهیم خسارت‌های واقعی سیل به خصوص در حوزه اقتصاد را به حداقل برسانیم باید به دنبال رونق باشیم.

وی، بیان داشت: به دنبال این هستیم که مصوبه شورای معاونین وزارتخانه‌ها برای کمک به واحدهای تولیدی را اخذ کنیم، کمک به واحدها خواهد شد تا بتوانند با نگاه رونق فعالیت خود را ادامه بدهند و خسارت‌های آنها نه به شکل تمام بلاعوض، بلکه به شکلی جبران شود که بتوانند فعالیت خود را ادامه بدهند و خودشان خسارت‌ها را جبران کنند.

کد خبر 4618174

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت لرستان واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها