Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@11:47:39 GMT

سفر ناگهانی، ولی عهد ابوظبی به مصر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۶۸۸

سفر ناگهانی، ولی عهد ابوظبی به مصر

ولی عهد ابوظبی در سفری از پیش اعلام نشده، وارد پایتخت مصر شد و با رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی‌عهد شیخ‌نشین امارت ابوظبی عصر چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت) وارد شهر قاهره، پایتخت مصر شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، بن زاید به همراه «منصور بن زاید»، معاون نخست‌وزیر، «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه، «سلطان بن احمد»، وزیر کشور و شماری از مقام‌های دیگر امارات در قاهره از سوی «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفر هیأت اماراتی به مصر ناگهانی و از پیش اعلام نشده بود.

روزنامه العربی الجدید (نزدیک به قطر) در این ارتباط به نقل از منابع دیپلماتیک مصر مدعی شد که در سایه تنشی که بر منطقه حاکم است، صورت می‌گیرد و تحولات خلیج فارس محور گفتگو‌های السیسی و بن زاید خواهد بود.

منابع این روزنامه مدعی شدند که امارات و برخی کشور‌های عرب خلیج فارس خواهان اتخاذ مواضعی در حمایت نظامی مصر از این کشور‌ها هستند.

اخیرا چند نفت‌کش امارات و عربستان سعودی در نزدیکی بندر الفجیره امارات دچار حادثه شدند. ابوظبی می‌گوید این حادثه خرابکارانه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصر ابوظبی ولیعهد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا