Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:46:49 GMT

یمن: وارد مرحله جدیدی از حمله به گاو شیرده ترامپ شدیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۷۴۶

یمن: وارد مرحله جدیدی از حمله به گاو شیرده ترامپ شدیم

رئیس هیئت ملی یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور وارد مرحله جدیدی از هدف قرار دادن گاو شیرده رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن گفت که حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به شرکت آرامکوی عربستان مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی رژیم سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاسیسات اقتصادی عربستان هدف قرار خواهد گرفت، زیرا یک عامل بازدارنده واقعی در برابر تجاوز است.

بیشتر بخوانید:

احضار خبرنگاران مرتبط با مسائل یمن در فرانسه فیلم / انهدام پهپاد سعودی توسط یمنی‌ها یمن: برای انجام عملیات بیشتر در عمق عربستان آماده‌ایم

عبدالسلام گفت: این حملات بیانگر این است که ما وارد مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی گاو شیردهی شدیم که ترامپ گفته همچنان آن را می‌دوشد.

رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ها گفت: این افتخار ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است که تاکنون غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

نیروهای یمنی روز گذشته در واکنش به ادامه جنایات عربستان تأسیسات نفتی این رژیم را هدف حمله پهپادهای بمب‌گذاری‌شده خود قرار دادند.

سه شنبه ششم فروردین ۹۸، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۸۵ غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که ۳۵۲۷ نفر از آنها کودک و ۲۲۷۷ نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر ۲۳۸۲۲ غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به ۳۵۲۶ کودک و ۲۵۸۷ زن اشاره کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره آمریکا تحولات منطقه تحولات یمن ترامپ حمله پهپاد عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان

به گزارش همشهری آنلاین «بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در کنفرانس «فردا» مدعی شد این رژیم قدرت بالایی دارد و بزرگترین فاجعه‌ها را پشت سر کار گذاشته است اما اگر برای آینده برنامه‌ای نداشته باشد، این همه قدرت کافی نخواهد بود.

گانتس راجع به آینده غزه به روزنامه «یسرائیل هیوم» گفت جنبش حماس نباید در آینده بر غزه کنترل داشته باشد و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی آزادی عمل خود را در این منطقه حفظ کرده و آن را اعمال کند و مدیریت مدنی باید از طریق یک نهاد فلسطینی که بخشی از حماس نیست، انجام شود.

وی افزود: برای تامین آینده باید کودتای استراتژیک و بزرگی در منطقه انجام دهیم و تحرک سیاسی صورت گیرد و به دنبال عادی سازی روابط با عربستان، تقویت اتحاد میانه‌روها در منطقه و ایجاد یک جبهه متحد در برابر محور رادیکال باشیم و این مهم تر از هر اقدا دیگری است.

ابتدای ماه آوریل، یک مقام آمریکایی تایید کرد «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی این کشور، قرار است برای ادامه گفتگو با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان درباره توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان به ریاض سفر کند.

یک مقام آمریکایی دیگر به «سی‌ان‌ان» گفت: «این توافق بالقوه، که برخی آن را دارای چالش‌های دشوار می‌دانند، شامل عناصر بسیاری از جمله توافق نظامی آمریکا با عربستان سعودی است که از توسعه برنامه هسته‌ای غیرنظامی آن حمایت کند».

همچنین آکسیوس گزارش داد سالیوان به عربستان سعودی سفر خواهد کرد و با شاهزاده محمد بن سلمان یک «توافق بزرگ» که شامل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و یک معاهده دفاعی است، گفتگو خواهد کرد.

شایان ذکر است که عربستان سعودی پیش از این تایید کرده بود که قبل از توقف تجاوزات خود، عقب نشینی از غزه و به رسمیت شناختن کشور فلسطین، هیچ رابطه‌ای با تل‌آویو نخواهد داشت.

کد خبر 845047 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است