Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز (چهارشنبه) در نشست شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه رمضان از مسائل اجتماعی و سیاسی بیگانه نیست و این بندگی و عبودیت ناب دینی است که در قالب مرثیه و محبت جدی‌ترین مسائل سیاسی جامعه را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ما باید شرایط پیرامونی خود و فضای عمومی جهان را بشناسیم و ببینیم رسالت‌مان چیست، گفت: آن قدر پیچیدگی اوضاع زیاد شده که با تعمق هم نمی‌شود فهمید چه برسد بخواهیم سطحی تحلیل کنیم.
پورمحمدی با تاکید بر اینکه آنچه در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده قدرت تأثیرگذاری و شبکه‌های تحت تأثیر آن از زمان انبیا بیشتر است، گفت: حرف‌هایی که علیه جمهوری اسلامی هست در تاریخ همیشه بوده و تاریخ همین طور شکل گرفته است و ما به سختی‌هایی که می‌آید و می‌رود باید نگاه فرا تاریخی داشته باشیم تا بدانیم عمق آن چیست.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ناموفق بودن صنعت توریسم در ایران، اظهار کرد: بخشی از این ماجرا داخلی است اما بخش بزرگ‌تر آن است که دنیای معارض ما می‌خواهد کسی ما را نبیند چون اکثر آنهایی که به ایران آمده‌اند نظرشان در مورد ما عوض شده و مبلغ ما شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه با آمارهای موجود، امروز مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند، تاکید کرد: فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.
پورمحمدی با بیان اینکه عرف ما در فضای سیاسی این است که پس از پیروزی، طرف مقابل را بزنیم، تصریح کرد: همین‌هایی که به آنان انتقاد می‌کنیم، ده منفی و بیست کار مثبت انجام داده‌اند، پس مبارزه سیاسی در کشور باید شرافتمندانه و غیرتمندانه باشد وگرنه دست گذاشتن روی ضعف‌ها، تخریب خودمان است.
وی در پایان با اشاره به اینکه در جلسات جامعه روحانیت مبارز به این جمع بندی رسیدیم که باید سرمایه اجتماعی مان را به روز، احیا و برجسته کنیم، گفت: اگر توانستیم به مشارکت فعال در انتخابات کمک کنیم، این کار را خواهیم کرد ولی تمرکزمان را روی موضوع احیا سرمایه اجتماعی گذاشته‌ایم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مصطفی پورمحمدی رفاه اروپا فقر گرسنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعت بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری هم یورش برد که در نتیجه یک جوان به ضرب گلوله آنها در اریحا به شهادت رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،نظامیان رژیم اشغالگر قدس همزمان با یورش به  اردوگاه عقبه جبر در اریحا، به اردوگاه عین السلطان هم حمله کردند.

یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باخترینگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به اردوگاه  عقبه جبر در اریحا واقع در کرانه باختری یورش بردند که جوانان مبارز به مقابله با آنها پرداختد.

تیراندازی جوانان مبارز به سمت نظامیان متجاوز صهیونیست در نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به اطراف منطقه قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش بردند که با ایستادگی جوانان مبارز روبرو شده و هدف تیراندازی قرار گرفتند.

شهادت یک فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا

شادی عیسی جلایطه شهروند فلسطینی در جریان یورش نظامیان به شهر اریحا هدف گلوله آنها قرار گرفت و به شهادت رسید.

هلاکت یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی خود در کرانه باختری اشغالی بر اثر شدت جراحات وارده اعتراف کرد. این نظامی در درگیری با جوانان مبارز فلسطینی و هنگام تجاوز اشغالگران به اردوگاه نورشمس طولکرم به شدت زخمی شده بود.

یورش اشغالگران به غرب نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهرک دیرشرف در غرب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند