Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:03:50 GMT

تقویت پدافند غیرعامل با توجه به تهدیدات کنونی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۸۳۲

تقویت پدافند غیرعامل با توجه به تهدیدات کنونی ضروری است

مرتضوی، گفت: امروز باتوجه به تهدیدات کشور، می طلبد که با اقدامات و تمهیدات بازدارنده؛ روند پدافند غیرعامل را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه،«محمد ابراهیم الهی تبار» امروز(چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی استان و کشور تاکید کرد: تبدیل پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی جامعه تلاش مثبتی بوده که مجموعه مدیریت استان روی آن تاکید داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته مجموعه پدافند غیرعامل استان و حضور صاحب نظرانه در جلسات ابراز امیدواری کرد: تعامل مثبتی که مدیریت سابق در 9 ماه گذشته ایجاد کرد در دوره جدید نیز ادامه پیدا کند اگرچه با شناختی که از مدیرکل جدید وجود دارد انتظار برای طی مسیر موثرتر، فعال تر و پویاتر بیشتر است.

 

در ادامه این آئین «علیرضا حیدری» مجموعه اقدامات انجام شده در دوره مسئولیت اش را مرهون همدلی و وحدت همکاران و دستگاه های استان دانست.

 

مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استان کرمانشاه، همچنین تشکیل جلسات شورای پدافند غیرعامل و فعال کردن کمیته های 12 گانه و شهرستان ها را به عنوان  اقدامات مثبت خود عنوان کرد.    

 

«غلامرضا مرتضوی»، نیز در این مراسم گفت: با همراهی مجموعه استان امیدوارم در دوره جدید بتوانم اقدامات مثبت گذشته را ادامه داده و برنامه های مورد تاکید مدیریت ارشد استان را در پیش بگیرم.

 

مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استان کرمانشاه، افزود: در شرایط امروز کشور و تهدیدات کشور می طلبد که با تهمیدات و اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه روند موجود پدافند غیرعامل را تقویت کنیم

 

گفتنی است، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات حیدری طی ۹ ماه گذشته، غلامرضا مرتضوی به عنوان  مدیر کل جدید پدافند غیرعامل استان کرمانشاه معرفی شد.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن قرآن کریم سبک زندگی اسلامی اردبیل آیت الله مصباح یزدی مصلی جشن گلریزان عامل بازدارندگی تهدیدات پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است