Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری بلومبرگ روز چهارشنبه به نقل از مقامات آمریکا گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور قصد دارد تصمیم برای اعمال تعرفه‌های فولاد بر واردات خودرو را به تعویق بیندازد.

ضرب الاجل اعمال این تعرفه‌ها ۱۸ ماه مه است، اما مشاوران کاخ سفید درباره تعویق حداکثر شش ماهه این تعرفه‌ها صحبت کرده‌اند.

مقامات دولت آمریکا هفته گذشته میلادی به رویترز گفتند ترامپ ممکن است اعمال این تعرفه‌ها را عقب بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولاد کاخ سفید دولت آمریکا دولت آمریکا فولاد کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم

رسانه‌ها از خشم سران اسرائیلی از تحریم‌های احتمالی واشنگتن علیه گردان «نیتسح یهودا» وابسته به ارتش اسرائیل خبر دادند.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که با تحریم‌هایی که علیه هر واحد نظامی اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر اعمال شود، مقابله خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، منابع آمریکایی گزارش دادند که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا ممکن است تحریم‌هایی را علیه یک یگان نظامی افراطی اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعلام کند.

رسانه‌های اسرائیلی شنبه گذشته گزارش دادند که تحریم‌های مورد انتظار شامل حذف این یگان نظامی از دریافت کمک‌های نظامی آمریکا به ارتش اسرائیل یا مشارکت آن در آموزش مشترک با ارتش آمریکا می‌شود.

پیش از این، رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه گردان «نیتسح یهودا» وابسته به ارتش اسرائیل خشم سران اسرائیل را برانگیخته است و عده‌ای آن را عبور از خطوط قرمز توصیف کرده‌اند.

«ایتامر بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل در این باره گفت که تصمیم آمریکا برای تحریم گردان نیتسح یهودا خطرناک است و از خطوط قرمز عبور می‌کند.

«بنی گانتز»، وزیر کابینه جنگ اسرائیل نیز گفت که اعمال تحریم‌های آمریکا علیه یک یگان ارتش یک اقدام خطرناکی است و من برای جلوگیری از این تصمیم گیری تلاش خواهم کرد.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت که اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ارتش اسرائیل جنون مطلق و تلاشی برای تحمیل کشور فلسطین بر ماست..

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • ارز خودرو کجا رفت؟
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم