Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در توئیتر مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد. 

ترامپ از روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز هم بابت انتشار گزارش‌هایی که در آنها به جدال‌های درونی دولت آمریکا درباره سیاست واشنگتن در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخته شده انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در توئیتر نوشت: «رسانه جعلی واشنگتن‌پست و جعلی‌تر از آن نیویورک‌تایمز گزارش‌هایی درباره جدال‌های درونی در درون دولت من در خصوص سیاست‌های قاطعانه‌ام در آمریکا نوشته‌اند. اصلاً جدال داخلی در کار نیست.»

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: «نظرات مختلف ابراز می‌شوند و من تصمیم نهایی و قطعی را می‌گیرم- فرایند بسیار ساده‌ای است. همه طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شوند. مطمئن هستم ایران به زودی می‌خواهد گفت‌وگو کند.» 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: توئیتر ایران دولت آمریکا واشنگتن ایران توئیتر دولت آمریکا رئیس جمهور آمریکا واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده با آنکه اسرائیل و اوکراین قادر به دفاع از خود هستند، اما برای انجام این کار به کمک‌های ایالات متحده وابسته‌اند.

جو بایدن در ادامه با بیان این ادعا که ایران و روسیه خواستار نابودی اسرائیل و اوکراین هستند نوشته است: «ما نباید هیچ یک از این پیامد‌ها را بپذیریم.»

بایدن در این مقاله با بیان اینکه «الان وقت تنها گذاشتن دوستانمان نیست» از مجلس نمایندگان آمریکا خواست طرح اضطراری امنیت ملی برای کمک به اوکراین و اسرائیل را به تصویب برساند. 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشته است: «با آنکه هر دو کشور قادرند از حاکمیت خودشان دفاع کنند آنها برای انجام این کار به کمک آمریکا از جمله سلاح‌های آمریکایی وابسته‌اند.»

وی اضافه کرده است: «هم اوکراین و هم اسرائیل از سوی دشمنانی که به دنبال نابود کردن آنها هستند هدف حملاتی آشکار قرار گرفته‌اند.»

بایدن در ادامه ادعای خود نوشته است: «پوتین می‌خواهد مردم اوکراین را تحت انقیاد خود آورد و این کشور را به بخشی از یک امپراطوری روسیه‌ای جدید تبدیل کند. حکومت ایران هم خواستار نابود کردن اسرائیل برای همیشه است.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران